24 mar 2017, 09:52
Kommer den til at kunne streames i 4K fra f.eks. Netflix på et tidspunkt?
BlueFox skrev:Lyden på David Attenbourghs stemme er stadig svag, og lydniveauet på programmet er lavere end mange andre BBC Earth programmer. DA's var dog tilsvarende svag i et andet BBC Earth program. Gad vide hvad han har gang i?Det lyder som et problem med 5.1/7.1 dekodning af lyd. Hvad jeg tænker på er at lyden fra center kanalen måske mangler? Så får hører du primært anden lyd end stemmen (her musik).![]()
Spoxy skrev:Så får I ikke testet med Dolby Vision via blurayMin kommentar var sagt i sjov. Men der er ikke DV i TVet, som Rasmus skriver.
Rasmus Larsen skrev:Dolby Vision på Sonys 2017 TV tilføjes først med en senere opdatering. Jeg gætter på at vi tidligst ser den sidst på sommeren / efteråret.Jeg tænkte nu mere på, at Panasonic har fravalgt Dolby Vision.
Spoxy skrev:Ahh, i den forstand. Ja, vi har hverken TV eller afspiller, som kan vise det, så det er 2 problemer, der nok vil gøre det uoverkommeligt, at få vist skiven i DVRasmus Larsen skrev:Dolby Vision på Sonys 2017 TV tilføjes først med en senere opdatering. Jeg gætter på at vi tidligst ser den sidst på sommeren / efteråret.Jeg tænkte nu mere på, at Panasonic har fravalgt Dolby Vision.
Så du kan ikke få DV via en Panasonic afspiller.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.