Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thomas K
Hepsa,

Sidder og leder efter et TV der kan bruges til både HTPC og Xbox360/PS3.

Overvejer, Panasonic TH 42PZ70E. Men er det fornuftigt? Kan det bedre betale sig at se på LCD i samme prisklasse? Prisen på 14-15000 er max. og krav til størrelse er >32.

Nogen der har en Panasonic TH 42PZ70E, som kan komme med lidt kritik?

MVh

Thomas
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det er fornuftigt at se på PZ70. Til prisen er det et glimrende TV, der egner sig godt til både TV og HD materiale.

Vi har anmeldt storebroderen PZ700 her på siden, som er næsten identisk.
Af Jackal^
Jeg har et 42" PZ70, som jeg har en PS3 tilsluttet og er godt tilfreds med det.

Lidt grumset tv signal af og til, men er vist mere min stofaforbindelse end tvet og blu-ray står knivskarpt og syntes faktisk ikke jeg har oplevet noget mærkbart judder...
Af FlipFlop
Jeg har også et th-42pz70e. Jeg bruger det med ps3, xbox 360 og pc. PC over dvi-hdmi connector.

Virker fint, men fabriksinstillingerne for contrast og brightness skal næsten vendes på hovedet før man kan se hele farvespektret på prøvebilleder.

Så er det godt der er separate settings per input, for det skal ikke stå ens for xbox, ps3 og pc.

Dog synes jeg det summer lidt for meget når det er tændt. Jeg skal have fat i panasonic om det.
Af Thomas K
Tak for den gode respons.

Flipflop, Oplever du judder?

Jeg må indrømme at det er det der holder mig lidt tilbage.... For det skulle gerne være godt med blueray og HD DVD.....

Mvh

Thomas
Af speed six
Jeg kigger selv på samme TV, idet man jo får full HD (jeg ved godt, at full HD langt fra er alt) samtidigt med, at man sparer lidt penge i forhold til 428XD fra Pionner.

Jeg er godt nok i tvivl om, hvad jeg skal vælge.

Jeg skal dog lige have et på det rene. Er der fuld understøttelse for 1080p/24 på de nye PZ70E modeller?

/Henrik