Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af H_DK
Hej,

jeg ville ind på Panasonics danske side, men kom så ind på deres .com side istedet og fandt nogle modeller der hedder 750 og 77 istedet for dem man kan købe her i DK der hedder 700 og 70? nogen der ved om de kommer til DK og evt. hvornår? for havde ellers lige besluttet mig for et TH-50PZ70, men hvis der kommer nye modeller inden længe kan jeg nok godt vente :)
Brugeravatar
Af azrael
Du har været inde på den amerikanske side og set de amerikanske modeller. De har ikke samme modeller som os herhjemme (selvom det vist skulle være samme overordnede generation).
Af H_DK
azrael skrev:Du har været inde på den amerikanske side og set de amerikanske modeller. De har ikke samme modeller som os herhjemme (selvom det vist skulle være samme overordnede generation).
Jo på side er der f.eks. både TH-50PZ700, som kan købes herhjemme, og TH-50PZ750 som er 500$ dyrere end PZ700, så mon ikke den kommer herhjemme også? O-O
Af Otto J
H_DK skrev: Jo på side er der f.eks. både TH-50PZ700, som kan købes herhjemme, og TH-50PZ750 som er 500$ dyrere end PZ700, så mon ikke den kommer herhjemme også? O-O
Såvidt jeg er orienteret er der ikke planer om at markedsføre PZ750 i Europa. En PZ700 i USA er iøvrigt heller ikke identisk med en PZ700 i Europa, så du kan ikke bruge dét at de har en model med samme modelnummer begge steder som indikator for at de øvrige modeller også kommer herovre.
Af H_DK
Ok, havde ellers lige håbet da jeg fandt et andet forum hvor de skrev at Panasonic med 750 modellerne endelig havde overhalet Pioneer´s 80 serie bare billigere :)