18. mar 2017, 17:17
#247532
Kvetter
Det lyder som der er helt kludder i dit netværk.
Jeg ville prøve at logge af netværk på tv og genstart router.
Jeg tvivler på det er tv der er årsag til internet problem.
Jeg er ikke en ørn til netværk, så håber en af de andre brugere kan hjælpe dig.
Du kunne for eksempel lave mobil Hotspot og kople tv op på det, så kan du da udelukke din router hvis det også falder ud.
Havde du også problemer med internet forbindelse på dit tv før opdatering ?
Det lyder som der er helt kludder i dit netværk.
Jeg ville prøve at logge af netværk på tv og genstart router.
Jeg tvivler på det er tv der er årsag til internet problem.
Jeg er ikke en ørn til netværk, så håber en af de andre brugere kan hjælpe dig.
Du kunne for eksempel lave mobil Hotspot og kople tv op på det, så kan du da udelukke din router hvis det også falder ud.
Havde du også problemer med internet forbindelse på dit tv før opdatering ?