20 feb 2017, 09:30
Kan se LG 55 OLED er under 12,000 kr nu. Er det nu man skal skifte sit gamle LG 55 650V ud det er fra 2011.
Stein skrev:Hvornår er lige om hjørnet ???Hmm..Kommer ca. priserne ikke i slut marts/start april og midt i apri drypper de ud i butikkerne (Hvis de ellers gider at tage det mærke hjem, men mon ikke LG er blandt..?. Det kan se småt ud med nogle af de andre producenter)
1 mdr , flere mdr ???
Bare ca
Stein
pnh skrev:Vil ud og kigge. Så vil jeg overveje om man skal vente med at skifte til det gamle tv ud.Jeg har et LG 55B6V til salg , hvis du er interesseret .
Stein skrev:Hvad er din pris Stein?pnh skrev:Vil ud og kigge. Så vil jeg overveje om man skal vente med at skifte til det gamle tv ud.Jeg har et LG 55B6V til salg , hvis du er interesseret .
Stein
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.