Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kasaar
nu er jeg kommet frem til 2 skærme inde for plasma.

Panasonic Viera TH-42PZ700 TV nogen siger at den er meget bedre til analog en pioneer's

Pioneer PDP-428XD TV Nogen påstår at det er den bedste pt.

hvad i hulen skal jeg købe. jeg har ikke plads til begge 2:-(

skal primært brugen den til analog.
divx
og så kan det godt være at jeg køber en ps3 eller wiiiiiiii
Af TYBO
Vil i hvert fald være spild at købe sådan en skærm til WII, TV og divx.
Med mindre at man er rimlig ligeglad med penge.
Af kasaar
så sig hvad for en skærm der er bedst til det. det jeg kan se på test, så skulle de være dem der kan gøre mest ved et analog signal...

kom endelig med flere foreslag.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad er det for noget vrøvl. Til TV er et 428XD ganske fortrinligt. DivX bliver selvfølgelig ikke bedre end den kvalitet den er komprimeret i, så der kan man argumetere for at du mister noget kvalitet, men med en PS3 får du jo BlueRay som vil gøre sig godt på både PZ700 og 428XD.

Du bør dog ikke gå så højt op i om det er fullHD eller ej. Det er vigtigere at du fodrer TVet med noget ordenligt materiale end at opløsningen er høj. Alternativt kan du tage den mindre version PZ70, som ydermere har 1080p24 understøttelse, hvilket er en fordel hvis du køber en PS3 og vil se blueray-film.
Af TYBO
Well....hvis man kan stille sig tilfreds med WII og divx så kunne man vel også blive tilfreds med et mindre dyrt TV...siger ikke at de TV's er dårlig og hvis pengene ikke er noget problem er det sikkert også det bedste valg...men hvis det var mig så kunne jeg godt bruge de sidste 10000kr på noget andet i stedet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu står der jo også "analog" hvilket man må antage refererer til TV via enten kabel-TV eller antenne...
Af kasaar
det blev så et pioneer 428XD

**** det er for fedt. :-) tak for hjælpen.. kan klart anbefales. det er det bedste jeg nogen sinde har set. de sidste 5k er virkeligt givet godt ud. ville være skuffet hvis jeg havde købt et andet, og sparet de 5k. Det holder maxxxx, og så er det også super flot, og det gør jo heller ikke noget.