Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kasaar
bedste plasma-lcd 42 til analog.

Jeg leder efter det bedste flad tv til analog signal. det ksal være 42 tommer, og self skal jeg også se dvd på det, men der er næsten alle sammen gode til at vise det pænt.

jeg har kikke på panasonic pz serien, men er der nogen som har noget andet bud eller anbefalinger, så er i meget velkommen til at skrive:-)

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... tart_from=& bare i 42 tommer:-)
Af TYBO
Hvis du kun skal se DVD på det så kan du nøjes med PV serien.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, så længe du ikke vil se HD materiale, så er et fullHD display overkill. Faktisk får du også langt mere ud af et alm. HD-ready display med HD-materiale end man lige skulle tro.

Det bedste 42" plasma display er dog stadig Pioneer 428 modellen.
Af kasaar
det kan jo godt tænkes at jeg kommer med en ps3 og sakl se lidt blu-ray så ville gerne købe noget som er ldit fremtidssikret... Men det viktigste er at mit analog signal bliver så pænt som muligt. prisen er næsten underordnet. men også kun næsten og jeg her kun plads til et 42":-(
Af tosa
hvis prisen er underordnet bør du i mine øjne købe pioneer PDP-428
De modeller er dem der viser det bedste billede af de TV der er på markedet i dag.
Jeg vil også mene full HD er overkill på et 42" TV, da du jf. http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... art_from=& skal sidde 1,7 meter fra TV'et eller tættere åp, for at kunne se forskellen mellem 720p og 1080p.
Af red_martians
Det bedste jeg har oplevet til at få et analogt signal til at se godt ud er panasonics 700-serie. Det jeg har set, er mange gange bedre end pioneer 428, der på det område er mere konkurrencedygtig med pana's 70- og 7-serie.
PV/PX/PZ700 gør det alle virkelig fantastisk godt og er ifølge mig lysår foran alle andre.
Men yes.. Pioneer har stadig den flotteste farve-gengivelse og virker langt mere målrettet på DVD og HD-brug end panasonic.
Af kasaar
hvis det er det bedste der er på markedet, til det hele. så må det jo blive det. pioneers klare alt perfekt. dvd hd bly-ray analog???
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er altid plads til forbedring. Lad os bare sige at Pioneer gør det bedst pt.

Det perfekte TV findes ikke.