Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
janbau skrev:
PeterD skrev:
aerik skrev:Der er Ca 3,5 meter til skærmen.

Da det nok ender med at jeg skal give den i gave
Husk at få udvidet garanti med.

Det er før set at skærmene får problemer efter det andet leveår..
Peter hvorfor snakker du om Udvidet forsikring lige pludselig manden spørger om man kan få et løft ved at vælge Samsung KS7005 og siger at han sider 3,5 meter fra Tv et.
Fordi som jeg har forstået det, er det en gave og kvinder plejer ikke at være glade for ting der kan gå i stykker..
Af janbau
Hvorfor snakke Sony skærme Peter i den modelserie de har Ips panel . Og nævne XD8305 49 tommer til 5550 kr. frem for den 55XD8005BAE som han selv nævner til en lavere pris på 4999 kr. er da ikke god rådgivning. ?

Nu vil jeg spørge aerik er det en 49 Tommer eller en 55 tommer du går efter og holder du fast i de 5000 kr. ?

Hvis det er 49 Tommer findes der ikke bedre skærme til 5999 kr. end den UE49KS7005 Samsung skærm på ren billed kvalitet.

Men hvis det er 55 tommer er det en anden sag og finde en skærm. Den
Samsung UE55KU6075 til 4.999 er da sikkert en ok skærm men det gælder også for Sony kd55xd8005bae som jo har ips panel.

Jeg har en Lg 47L M760 T med Ips den blev udskiftet med en Sony X 8509 C med Va panel og jeg siger nu aldrig mere Ips skærme da billedet bare er bedre på Va panel. Til FILM her kommer Va paneler til sin ret .
Af aerik
Tror egentligt at det er overall oplevelsen der er vigtigst. De 55 vil koste 5000 i næste uge på bud.

Men hvis de 49 i 7 serien er 6 tommer og tusind kroner værd skal det jo overvejes.
Af janbau
aerik skrev:Tror egentligt at det er overall oplevelsen der er vigtigst. De 55 vil koste 5000 i næste uge på bud.

Men hvis de 49 i 7 serien er 6 tommer og tusind kroner værd skal det jo overvejes.
Nu forstår jeg ikke hvad du mener med at hvis de 49 i 7 serien er 6 tommer og tusind kroner værd skal det jo overvejes .

Den har langt bedre billedkvalitet ingen tvivl om det men vil du spare endnu mere så kan du for 4444 kr. få denne .

SAMSUNG UE49KU6645UXXE 49" LED-TV. til 4444 kr. dog buet
https://www.power.dk/x/p-260021/?utm_so ... n=eDM-0517
Af PeterD
aerik skrev:Tror egentligt at det er overall oplevelsen der er vigtigst
Og hvad er det?

Hvis det er kvaliteten så køb KS7005, så er alle glade og ingen der brokker sig mere over noget i tråden :)

Hun vil blive imponeret over Samsungs fantastiske farver. Deres imponerende menusystem. Deres fremragende garanti og butikkens sælgere. Var det Power?, der altid fremstår friske og veloplagte og veltalende. og med de rette indstillinger vil hun blive blæst bagover af et eminent billed med uovertruffen detaljerigdom af en hidtil uhørt dimension af ægthed og realisme.

Lyder det ikke godt? Så tillykke med købet!

Kan det bruges, eller er det helt hen i vejret?

https://www.avforums.com/threads/samsun ... s.2033760/
Af Grandahl
Med den afstand til tv, ville jeg vægte en 55" som første priotet fremfor mindre skærme.. Mange ville vælge 65" på den afstand.. Men det handler jo også om penge..

Jeg ville selv have valgt en Samsung 6'er serie, de er ofte under 6000kr på bud.. De er et value for Money tv med et godt billede med VA panel. De er også med i anbefalede tv herinde fra dette site.
Af Mfede
Hvornår er du blevet en form for trådstyrer herinde? Mon ikke det var tid til at du kun skrev indlæg, når du rent faktisk havde noget relevant at byde ind med? Du spammer efterhånden alle tråde med elendig hjælp i form af forkerte fakta og irrelevante links.

Trådstarter: jeg ville også gå efter størrelsen på den afstand, som Grandahl.
Af PeterD
Mfede skrev:Hvornår er du blevet en form for trådstyrer herinde? Mon ikke det var tid til at du kun skrev indlæg, når du rent faktisk havde noget relevant at byde ind med? Du spammer efterhånden alle tråde med elendig hjælp i form af forkerte fakta og irrelevante links.
Du må da hjertens gerne være ordstyrer.

Overvejet at sende en privat besked?

Orker ikke al den negativitet. Jeg vil bare sørge for at trådstarter går hjem med det rigtige og hvis du har noget imod mine forslag fra Samsung så beklager jeg.
Af Grandahl
Peter..

Mfede skriver ikke han vil være ordstyrer, han skriver ikke han har noget imod dine anbefalinger.. Lad være med at prøve at fordreje tingene.

Læs nu hvad han faktisk skriver, og prøv at tage det til dig om muligt.
Af aerik
Nå, har været ude at kigge på gaven og det ender med et 55" 6075

Endte jo med selv at blive fristet, og vil smide op mod 8.000 for et tv til mig selv. Eneste krav er 55"+

Skal jeg bare snuppe et 6075 til mig selv også, da jeg syntes billedet var fint nok til mig selv, eller er der bedre bud i størrelsen 55"-65"?

Har bl.a. Luret lidt på Lg uh615v i 65"
Af thg
aerik skrev:Nå, har været ude at kigge på gaven og det ender med et 55" 6075

Endte jo med selv at blive fristet, og vil smide op mod 8.000 for et tv til mig selv. Eneste krav er 55"+

Skal jeg bare snuppe et 6075 til mig selv også, da jeg syntes billedet var fint nok til mig selv, eller er der bedre bud i størrelsen 55"-65"?

Har bl.a. Luret lidt på Lg uh615v i 65"
Samsung UE55KS7005 til 7777,- burde være noget bedre end UE55KU6075:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ?scid=SEM1

Alternativt Samsung UE65KU6075 er ind imellem på tilbud til 8000 kr. (bl.a. i sidste uge): http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ?scid=SEM1