Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har selv købt det samme tv i Elgiganten. Det første jeg fik havde fejl på wi-fi (virkede ikke). Det blev byttet ved at jeg ringede til Elgiganten og aftalte en ombytning. Det nye blev leveret og hængt op på væggen uden beregning.
Som brixen siger så prøv at kontakte elgiganten og hør om muligheden, du har krav på en ombytning når produktet er så nyt. Ville jo være ekstremt nedern at du skulle undvære din Babe i 14 dage hvis de tager det til reparation :)
Tusinde tak brixen..
Har lige snakket med elgiganten og fået lavet sådan en reklamation, hvor de sørger for at der kommer en lg teknikker ud og bedømmer om der er fejl og hvor lg evt sørger for udskiftning.

Første gang jeg snakkede med elgiganten sagde de nemlig at jeg skulle aflevere tvet ved nærmest butik hvilket jeg blev noget vred over da jeg bor langt ude på bøhlandet uden bil.

Det er bare kæmpe lettelse at der er retur service, så endnu engang tak for hjælpen folkens.
Det er jo ikke dem alle som har problemet.
Der var også fejl på Panasonics gamle plasma og Samsungs KS7005. Sony X85C havde også sine fejl.
Uanset hvad man køber tror jeg bare man skal være indstillet på, at man kan være uheldig. Intet mærke og ingen model er perfekt.
Hmm...

Fik besked fra elgiganten idag, de vil ikke have noget med tvet at gøre alligevel. De vil end ikke sørge for ombytning.. Det forstår jeg simpelthen ikke når tvet er købt i elgiganten..

De henviste mig til lg, hvor jeg skal bestille onsite service og at jeg så mister min returret.

Nå men jeg har fået talt med et service center hvor vedkommende ville bestille reservere dele hjem, de mente at vide hvor fejlen er og at det kan de sagtens lave. " det kan de ikke "

Håber snart der kommer nyt info fra LG om det er firmware eller fejl i hardware..
Så har service teknikeren været her.

Der blev skiftet mainboard og med det samme han fik tændt fjernsynet, begyndte det at suse fra højttalerne.. Samtidig er tvet begyndt at hyle højfrekvent. Det virker ikke som LG har styr på hvad de laver, så bundkarakter herfra mig
Hvad han sagde til det.

Han havde ikke hørt om problemet og at han kun var blevet bedt om at skifte mainboard. Hvis det skulle være software problem, så måtte jeg bare vente til der skulle komme en ny opdatering.

Men efter som LG ikke har gidet finde ud af om det er hardware fejl eller software, så er vi jo lige vidt. Jeg har kimet LG ned samt skrevet til dem, men de ved stadig ingen ting. Men de har sendt email tilbage at der nu er flere b6 der lider af højttaler susen.

Jeg har efter tekniker besøg ringet til LG igen og bedt om en øjeblikkelig løsning, da jeg ikke vil acceptere at bruge mere tid på et fejlbehæftet tv.

Nu venter jeg så på at LG ringer igen, så må vi se om de vil komme med en bytter eller hvilken løsning de så end har.
Kan nogen bekræfte at det kun er interne højttalere som larmer? Tænker at købe et imorgen, men mit køre udelukkende over anlægget...

Så for mig ville det ikke være et problem.

Er du ellers glad for det?