Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af parasound
Har nu fået godpris.dk ned på også 13999kr.- for denne skærm(sharp 46xd1e) og de ligger tæt på mig i 4100 Ringsted så hvis der er noget galt kan jeg selv køre den over til dem og kan også selv hente den så det må jo være det perfekte ikk men ved at de nye modeller fra Sharp er kommet med xl1e nummer og som er 100hz men er det det eneste forskel på disse 2 modeller (xd1e/xl1e) og er de kommet til Danmark eller skal man til udlandet for at købe denne model nu.

Kan også se at Geco.dk har 52" xd1e til 19000kr.- i denne weekend og de har da også en panasonic px7 til 7000kr.- men man kan jo købe denne 42px7 til 7000kr.- og vente ca 6 mdr med at købe en Sharp Full hd eller hvad men igen man kan jo ikke hente hele sit liv så få man jo ikke noget.

parasound,
Af Fog
Lige hurtigt mht. Pixmania, jeg har handlet med dem flere gange og har aldrig været andet end tilfreds :) Kan selfølgelig være heldigt/tilfældigt, hvem ved.
Af Dr.squat
parasound skrev:Har nu fået godpris.dk ned på også 13999kr.- for denne skærm(sharp 46xd1e) og de ligger tæt på mig i 4100 Ringsted så hvis der er noget galt kan jeg selv køre den over til dem og kan også selv hente den så det må jo være det perfekte ikk men ved at de nye modeller fra Sharp er kommet med xl1e nummer og som er 100hz men er det det eneste forskel på disse 2 modeller (xd1e/xl1e) og er de kommet til Danmark eller skal man til udlandet for at købe denne model nu.

Kan også se at Geco.dk har 52" xd1e til 19000kr.- i denne weekend og de har da også en panasonic px7 til 7000kr.- men man kan jo købe denne 42px7 til 7000kr.- og vente ca 6 mdr med at købe en Sharp Full hd eller hvad men igen man kan jo ikke hente hele sit liv så få man jo ikke noget.

parasound,
Nu koster 52" sharp så 20.000 istedet for 19000 men det er klart bedre end de 26000 de først ville ha, jeg ville ihvertfald ikke betale 12000 kr mere for at få 6" ekstra skærm, men nu er 52" da kommet ned i et nogenlunde passende prisleje, dog er 46" stadig bedste køb for pengene synes jeg
Af zubzer0
Så har jeg modtaget mit Sharp 46XD1E.
Nøøøj det er et stort og lækkert tv.

Jeg sidder 2.5 - 3 meter fra det så det er lige på grænsen til at være for tæt på når man ser SD-materiale, så hvis i overvejer en 52" så skal i altså op på 4 m eller længere før jeg vil anbefale det.
Af Dr.squat
zubzer0 skrev:Så har jeg modtaget mit Sharp 46XD1E.
Nøøøj det er et stort og lækkert tv.

Jeg sidder 2.5 - 3 meter fra det så det er lige på grænsen til at være for tæt på når man ser SD-materiale, så hvis i overvejer en 52" så skal i altså op på 4 m eller længere før jeg vil anbefale det.
jeg sidder måske 4 meter fra mit, et 52" ville da være fedt men synes stadig det er for dyrt i forhold til prisen på 46

men så slemt er de 4 meter heller ikke på det 46" synes det virker ok
Af zubzer0
Dr.squat skrev: jeg sidder måske 4 meter fra mit, et 52" ville da være fedt men synes stadig det er for dyrt i forhold til prisen på 46

men så slemt er de 4 meter heller ikke på det 46" synes det virker ok
ja, 46" er helt fint på den afstand. Og ja til prisen er det perfekt ;)