Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af viggemand
ninja777 skrev:viggemand, har du et bevis på at du har fået den til 6666 kr.?
Jeg har lige chattet med en på power.dk, han siger at der ikke er 20% på et https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-255575/ - da den er i tilbudsavisen. Har du beviser?
Hvad mener du med bevis? Hvorfor skulle jeg ikke sige sandheden i et TV-forum? Spurgte på både chat og telefon-hotline inden jeg tog derud og begge steder fortalte de det var gældende. Og TV´et er IKKE i avisen, så det er helt naturligt det gælder.
Af muff
Har lige været i Power i Herlev, og her kunne jeg hverken få 65KS7005 eller DX800 med 20 % rabat. Sælgeren sagde, at det var fordi priserne var lave i forvejen... O_O
Af Christianhave
viggemand skrev:
ninja777 skrev:viggemand, har du et bevis på at du har fået den til 6666 kr.?
Jeg har lige chattet med en på power.dk, han siger at der ikke er 20% på et https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-255575/ - da den er i tilbudsavisen. Har du beviser?
Hvad mener du med bevis? Hvorfor skulle jeg ikke sige sandheden i et TV-forum? Spurgte på både chat og telefon-hotline inden jeg tog derud og begge steder fortalte de det var gældende. Og TV´et er IKKE i avisen, så det er helt naturligt det gælder.
Mon ikke Ninja777 mener en kvittering som viser dit køb som han kan bruge som argument over for Power for at han kan købe tv'et til samme pris. :)
Af ninja777
Jeps, en kvittering for at du har købt det, og det ikke bare er løgn du lukker ud.

55" 8005 står vist i avisen, på side 5 som en lille note til 65"'eren. "Fås også til 9444 ,- " :) http://tilbudsavis.power.dk/ - Så det kan jeg ikke se at du kan få til 6932 kr.
Af polski12
PeterD grund til at det kun Samsung Er altid på tilbud fordi de laver super god tv og Panasonic er noget lort derfor ingen vil købe det :D
Af PeterD
polski12 skrev:PeterD grund til at det kun Samsung Er altid på tilbud fordi de laver super god tv og Panasonic er noget lort derfor ingen vil købe det :D
Tilbage til den mere seriøse del af forum?

Det ER så trættende at høre folk brokke sig efter 3-6-12 måneder over at deres skærme ikke virker mere..

Seriøst? Der må da være en grund til folk skifter SÅ hurtigt TV..?
Af Duke9000
viggemand skrev:Jeg købte endda også KS8005 55" til 6932,-... virkelig også en skarp pris
Hvor fandt du den super skarpe pris henne?
Af Mfede
PeterD skrev:Hvorfor er det kun Samsung der er på udsalg...? O-O
Det er det da heller ikke? Der er både fine priser på Sony og LG-skærme.
Af iLoveTCL
polski12 skrev:PeterD grund til at det kun Samsung Er altid på tilbud fordi de laver super god tv og Panasonic er noget lort derfor ingen vil købe det :D
Hold da' helt ferie. Denne kommentar må gå i bogen over dummeste kommentarer i 2016.
Af PeterD
Mfede skrev:
Dejligt!

Kan vi få nogle priser på bordet for ligesom at gøre det til en tråd for alle mærker..Uden reklame

Edit: Lige meget. Jeg har set en banner her på toppen af siden, som jeg vil kigge på..."De bedste tilbud Januar 2017"
Af Christianhave
PeterD skrev:
Mfede skrev:
Dejligt!

Kan vi få nogle priser på bordet for ligesom at gøre det til en tråd for alle mærker..Uden reklame

Edit: Lige meget. Jeg har set en banner her på toppen af siden, som jeg vil kigge på..."De bedste tilbud Januar 2017"
Med de 20 % rabat i power er der bl.a. Gode priser på Sony XD93 i både 55" og 65". Og LG 65B6 som eksempel på andre mærker. :)
Af timsgaard
Jeg var faktisk i Elgiganten og prøvede og tale dem til at sælge mig LG 65B6 til samme pris om i Power, (- 20%) men det ville de ikke. De smed så et ophæng (1000kr) og transport (300kr) efter mig i stedet, så jeg endte på en 20198kr
Nu må mit KURO som er 9,5 år gammelt lide døde.
Det er til salg for 2000kr, hvis nogen lyster 720 50" plasma TV :D

Skal lige siges at jeg lånte mig til købet igennem Elgiganten, for det er mange penge og smide her og nu .. så jeg betaler det over 12 måneder. Det koster mig ikke en kr ekstra med det lån de har. 20000 lån, betal 20000 tilbage.
Bare rolig ikke reklame, bare smart for mig :p
Senest rettet af timsgaard 28 dec 2016, 09:22, rettet i alt 1 gang.