Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

ViewSonic VX2245wm eller Samsung SyncMaster 2232BW?

ViewSonic VX2245wm
2
50%
Samsung SyncMaster 2232BW
2
50%
Hej,

Jeg står og skal til at have ny monitor.
Jeg er blevet træt af den lille 19" Mirai.
Så nu har jeg besluttet at hoppe på vognen og købe en ny tft @ den 1.

Jeg har både ViewSonic
Billede
VX2245WM

og

Samsung SyncMaster
Billede
2232BW

i tankerne. Jeg hælder på en måde mest til VX2245wm ( Som Faktisk er blevet anmeldt herinde.)

- Jeg er dog MEGET tvivl, grunden til jeg nok hælder mest til ViewSonic'en er at man kender dens kvalitet, samt den har nogle utrolige fede feactures såsom ipod docken osv.

Men ville jo gerne hører jeres bud, på hvilken i syntes der er det bedste vaklg af de to overstående. I må også gerne komme med nye forslag - rigtige gerne.

Skal lige siges til admin jeg har har søgt på forum'et før jeg lavede den post. :)

MVH Mads :)
Af urbananen
Mener at Samsungen bliver anbefalet mest. Jeg valgte også samsungen, men er helt sikker på at jeg var blevet mindst ligeså glad som hvis jeg havde valgt den anden. For det er virkelig en lækker skærm, med et godt billede.
Af sHOIKAW
urbananen, du er sikker på du ikke forveksler den med en anden Samsung skærm?
Fordi der er jo den der .. 226CW .. der er meget omtalt for tiden.
Men den er desværre ikke med "glossy" screen som er et must for mig.

Dog har jeg siddet inde på 'Face To Face' og sammenlignet lidt med andre. Der vinder samsungen syntes jeg. Hmm.. ikke andre som ejer Viewsonicen?

Skal også siges at Samsungen har 2ms hvor Viewsonicen har hele 5ms.

http://www.digitalversus.com/duels.php? ... =2104&ph=1
Af Thor-thor
Jeg ville også lige kaste et blik på HP W2207.

Fedt design, multijusterbar/pivot, USB hub.
Har generelt fået meget ros og har set flere test hvor den har "vundet" over Samsung 226BW.

Den har iøvrigt også 5 ms, men meldingen fra flere gamere er at den "spiller max"

T
Af sHOIKAW
Har også haft et kig på den, men desværre syntes jeg ikke billedet ser godt nok ud. :/
Designet er jo mega lækkert!
Brugeravatar
Af kerovan
Ja jeg står også og skal have mig en ny skærm, og jeg havde også kig på den viewsonic, den er jo super nice, eneste problem, er at jeg ikk har noget at bruge den docking funktion til, da jeg ikk bruger ipod, ellers ville jeg også have købt den,
Men nu venter jeg lige på at NEC kommer med deres nye skærme, skulle gerne komme i denne måned
LINK
De skulle være ret fede, men nu må vi se