Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

i forbindelse med en flytning til udlandet har jeg fået et tilbud på min nuværende 32'' tv-skærm.
Så tænkte jeg at jeg kunne sælge den og så købe en ny når jeg kommer frem = jeg skal flytte færre ting fra Danmark, ergo sparet besvær og sparet penge.

Men spørgsmålet er: Jeg har været fuldt ud tilfreds med min Toshiba. Hvad skal jeg investere i, i den samme prisklasse?
Er der en opdateret udgave af den jeg har?
Af TYBO
Køb da bare Toshiba igen.
Det er en fin skærm til pengene.
Af Winnick
men hvilken Toshiba skal jeg se på som erstatning for den jeg har?
der var mange variationer over den skærm jeg har nu da jeg købte den. Jeg går ud fra at Toshiba sælger mere end én skærm ;-)
Af TYBO
Det kommer helt an på hvor stor skærm du vil have, hvor meget du vil give og hvad den skal bruges til.
Af Winnick
well jeg sidder som sagt med en 32WL66Z, så en 37'' nyere version af den må være det jeg går efter - til en pris omkring de 8000. (så må jeg se på hvad prisen er i Budapest når jeg kommer frem)
Herhjemme blev den brugt som tv, det bliver det samme dernede - men dernede bliver det primære at koble den til en slingbox, så jeg kan få de danske tv-kanaler med (jeg skal jo kunne se NFL, hehe)
Af Winnick
hehe, nej det har jeg ikke planer om.

Jeg bukker og takker :-)
Af Winnick
hov forresten,

hvad er forskellen på 37WL66Z og 37WL66Zs ?
Af TYBO
Tvivler på at der er forskel.
Selv regl er der en bogstav eller et tal på modellen der viser hvilket sted i verdenen som skærmen er beregnet til.
Eller en farvevarition men denne tror jeg ikke på da deres design er rimlig ens på de forskellige modeller.
Jeg kan ikke se forskel i designet på min 37C3030D og min 42A3000