Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henxian
Hej,

Jeg er ny herinde og har brug for jeres hjælp.

Jeg har et Samsung Ks7005 og har købt mig en PS4 Pro i dag.
Jeg har læst at, der er kommet en ny opdatering til fjernsynet, der gør HDR skift mellem kilderne bedre. Opdateringen har version 1150 og den jeg har nu er version 1142. Mit fjernsyn siger at der er ny software opdatering tilgængelig, som er version 1150. Når jeg prøver og opdatere, finder den ikke opdateringen.

Er der nogen af jer, som tilfældigvis har download opdateringen fra Samsung hjemmeside eller har en løsning. PÅ samsung side er der også kun 1142.
Hvis man søger på nettet er der flere, som har hentet den og det er blevet bedre.

På forhånd tak :)
Er det Samsungs danske supportside, du har tjekket? Nogen går til til de andre europæiske sider for at finde opdateringerne.

Jeg har dog lige tjekket den britiske og tyske og de har kun ver. 1142. Jeg kan se på Google's cache-version af siderne, at ver. 1150.7 tidligere har været tilgængelig på disse sider, men Samsung må have fjernet den igen. Måske der var et problem med softwaren?
Af Henxian
Rasmus Larsen skrev:Er det Samsungs danske supportside, du har tjekket? Nogen går til til de andre europæiske sider for at finde opdateringerne.

Jeg har dog lige tjekket den britiske og tyske og de har kun ver. 1142. Jeg kan se på Google's cache-version af siderne, at ver. 1150.7 tidligere har været tilgængelig på disse sider, men Samsung må have fjernet den igen. Måske der var et problem med softwaren?
Ja det var på samsungs side. Den nye opdatering skulle ellers gøre, så skærmen automatisk skifter billede indstillingerne til HDR, når den kunne se at der blev afspillet HDR. Kan du downloade filen igen google cache eller har du evt filen liggende på din pc ?