Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ilin
Mig og min kammerat har været rundt i div. butikker for at se på TV og er kommet i stor tvivl.
Hvilken TV skal vi købe til brug som HTPC og spil gennem PC men også Analog TV samt DVDer og kommende HD-film.
Vi har fået snævret vores syn ind på disse 3 modeller.
Kan i hjælpe os med at bestemme og MEGET gerne give en beskrivelse for jeres valg:)

På forhånd tak.

Samsung LE40M86BD

Sharp LC 42XD1E

Philips 42PFL7662D
Af TYBO
Tror faktisk at jeg ville tage Philips.
Den er huritgere end de andre. (Godt til fodbold og games)
Tror ikke der er den store forskel på dem ellers.
Den er de 2" større end samsungen og jeg kan godt lide Philipsen design...den er jo næsten lige så smuk som en toshiba :)
Af Zyde
Hvor godt er jeres analoge signal og hvor meget bruger I det i forhold til andre kilder? Det er dumt at købe et tv der leverer det perfekte billede i den optimale situation hvis det ikke er det der er TVets primære funktion.

Philips får generelt meget ros for hvordan de håndterer analoge signaler. Derfor tror jeg at det vil være bedst til mange mennesker. Alle andre kilder vil jo se "super" ud i forhold til uanset hvilket et af de TV I køber. Hvad nytter det at have et super+ eller super++ billede 10% af tiden hvis man har problemer de resterende 90%?

Husk også at tænk på design. Det er altså ikke ligegyldigt når der er tale om et så stort møbel.