Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
PeterD skrev:
MRP9000 skrev:Er det fordi tv'et er for dårligt eller har jeg bare været uheldig??
Mon ikke bare du er uheldig for Samsung plejer der ikke at være problemer med..
ha ha ha
Dine kommentarer giver mig altid et smil på læben, og du bringer andre pis i kog :)... Jeg synes sku du er griner nok.
Brugeravatar
Af KimKaos
mbm skrev:
PeterD skrev:
MRP9000 skrev:Er det fordi tv'et er for dårligt eller har jeg bare været uheldig??
Mon ikke bare du er uheldig for Samsung plejer der ikke at være problemer med..
ha ha ha
Dine kommentarer giver mig altid et smil på læben, og du bringer andre pis i kog :)... Jeg synes sku du er griner nok.
Det er heldigvis muligt at lukke af for PeterD´s sure brokkeri
Af MRP9000
Jeg e4 lidt forvirret nu hehe :)

Er det der banding noget som ikke skal være der??

Og er det sagt med ironi at samsung ikke plejer at fejle??
Af mbm
Banding er forskelligt fra skærm til skærm.
Oplever du det er generende nu.
Skal den leveres tilbage inden din returret udløber.
Brugeravatar
Af KimKaos
MRP9000 skrev:Jeg e4 lidt forvirret nu hehe :)

Er det der banding noget som ikke skal være der??

Og er det sagt med ironi at samsung ikke plejer at fejle??
Peter er notorisk Samsung hader - Glem ham
Af MRP9000
Fik byttet ks7005 pågrund af det banding og blev anbefalet at købe lg uh750, så tænkte at jeg ville prøve det istedet. Nu sidder jeg med et tv med det samme banding, der udover så er det utrolig træls at se film med mørke scener der på, det som om at når der er mørke scener så er der sådan et lys skær på skærmen. Plus at hvis der kommer noget lyst i den mørke scener så er det som om at baggrunds lyset skruer op og ned. Nogen indstilling som kan ændre dette??
Af MRP9000
Gjorde en medarbejder i elgiganten, og kan da godt sige jeg er lidt skuffet. Synes ikke engang betragtnings vinklen virker bedre :/ og når der er mørke sener fx horror film, så er det som om om der er sådan en mærkeligt skær ind over :/
Af MRP9000
Jeg køre der ud med det samme når de åbner her kl 10 :)!!

Overvejer at vente med at hente det nye hjem indtil Black friday, kunne måske godt forestille mig at de evt sætter ks7005 eller ks8005 længere ned der :)
Af mbm
Ja få pengene retur og handel der hvor Det er billigst.
Får dig igen et tv med "fejl" returner via returretten. Fejlfri tv findes.
Har selv et Ks8005 uden nogle "fejl"
Af MRP9000
Så er de penge i sikre hænder igen

Havde os tænkt lidt på ks8005, men som jeg kan forstå er der ikke meget forskel på den og 7005??

Er der andre 49er skærme som du synes er værd at kigge på?? Bruger tvet til film via pc samt Alm tv og Netflix :)

Prisen er lige meget det vigtigste er et tv som bare spiller
Brugeravatar
Af KimKaos
MRP9000 skrev:Så er de penge i sikre hænder igen

Havde os tænkt lidt på ks8005, men som jeg kan forstå er der ikke meget forskel på den og 7005??

Er der andre 49er skærme som du synes er værd at kigge på?? Bruger tvet til film via pc samt Alm tv og Netflix :)

Prisen er lige meget det vigtigste er et tv som bare spiller
Personligt så tror jeg du får mest for pengene med et 49KS7005 eller UE49KS7505 - Jeg leder selv efter en af de 2 som soveværelse tv.

Lige så snart prisen ryger under 6.000,- så slår jeg til