mbm skrev:uhh sorry 9,5 vs 9,0.... karakter for design... giver jeg ikke meget for.
Men der kan sammelignes på de forskellige områder, så kan man selv bedømme om man synes det er prisforskellen værd.
og ja lidt sjovt 7005 får højere karakter på lyden 
Personligt er jeg lidt mixet om designet, kan bedre lide foden på KS8005, men den går langt tilbage, og jeg tror evt. at jeg kan ramme ind i plads problemer der - mit TV bord er ~32cm bredt, foden på KS8 er vidst 38cm?
Bagsiden fortrækker jeg også KS8005, men eh - Hvor tit kigger man lige på denne?
For både mig selv, og andre der måske kommer til at stille spørgsmålet:
KS7005 får lidt værre scorer på Frequency Response når det kommer til lyden, men lidt højere på Total Harmonic Distortion end de to andre.
Basisk set så ser de ret ens ud på comparison, som jeg også har læst en del af, også f.eks.
http://www.rtings.com/tv/tools/compare , hvor jeg har sat KS8000, KS9000, og KS9500 op mod hinanden (som burde være vores 7005, 8005, og 9005, fra hvad jeg har forstået).
1-2ms på response (som nok ikke er noget man videre kan føle).
Selve billede-scoren ligner noget der er ligger inde for de små variationer der er på panelerne til at begynde med. Viewing angles ret ens, hvid ret ens.. osv. KS7005 har en lidt mindre ramme på 0.7cm vs. 1.0cm.
Så i bund og grund ser de relativ ens ud, måske har KS8005 på tekst bedre højttalere, men i tests ser det ikke ud til at give så meget - og igen, hvis jeg ser noget der kræver god lyd så slår jeg anlæg til
Jeg takker for hjælpen fra jer alle!
(- Om end at jeg personligt stadig er mildere i tvivl, men det er nok mere bare min usikkerhed, og idéen om at et højere nummer giver et bedre TV).