Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MRP9000
Hej

Står i den situation at jeg skal ud og investere i nyt tv, da det jeg næsten lige har købt er blevet krediteret pågrund af fejl. Har budget på 5000-6000 kr. Skal sidde ca 2 m fra skærmen. Havde købt et samsung ue49ku6405 men kan kun sige.at jeg ikke var tilfreds med den model, mine øjne blev generet af at se på skærmen, plus at jeg synes betragtningsvinklen var rigtig dårlig.

Skærmen skal køre sammen med samsung soundbar.

Hvad kan i anbefale??. :)
Af PeterD
Vælg en anden Samsing så er det alligevel pænest.

Skal det være 49" eller må det også være 50"...?

Ærgerligt dine øjne ikke kan lide det mærke..
Af Pedersen.86
Hvis man mener betragtningsvinklerne er dårlige på KU6405 så hjælper det nok ikke at købe en anden samsung, da det jo stadig vil være VA-LCD som jo har begrænsede betragtningsvinkler.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis betragtningsvinklen var et issue, så skal du over og se på LG. Der er også visse af Sonys modeller (XD85 eksempelvis), som bruger samme type panel som LG.
Af MRP9000
Faldt lige over en Philips 49pus7101 til 5999 kr, hvad tænker i angående den?? :)
Af Grandahl
Jeg ville holde mig fra Phillips i år, de er på flere måder problematiske, du kan søge på dette i flere tråde herinde og egentlig bare Google dem..

Den model du nævner har været testet herinde på dette site, det fik mildest talt ikke gode anmeldelser..