Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Om 2 uger satser jeg på at jeg får løn og så ku jeg godt tænke mig at købe lidt hardware ind.

Det drejer sig om en omgang Sony 40D3000 og en Playstation 3 men spørgsmålene til jer guruer der har holdt øje med gamet i længere tid er:

Hvor mange tusinde kr. skal jeg regne med at tabe ved ikke at vente på juletilbud?
Og hvornår plejer juletilbudene at dukke op? ;;)
Af Krede :)
Jeg synes man hører at disse "juletilbud" er fup hvert år. Der plejer at blive nævnt flere eksempler på butikker og varer hvor priserne endda er sat op i forhold til normalt. Hvis der endelig skulle komme nogle tilbud bliver det højst sandsynligt på nogle af sidste års modeller, så de kan få tømt lageret (hvilket også kan være meget fint).
Af simon says
Ja det kan der selvfølgelig være noget om. Tror vist bare jeg kaster pengene efter de nuværende priser...
Af Grupert
Jeg tror ikke du skal regne med at finde D3000 på "juletilbud", da forhandlerne i forvejen har svært ved at skaffe tv'et hjem. SONY producerer nemlig ikke D3000.
Af MSL
Grupert skrev:Jeg tror ikke du skal regne med at finde D3000 på "juletilbud", da forhandlerne i forvejen har svært ved at skaffe tv'et hjem. SONY producerer nemlig ikke D3000.
Når du skriver at Sony ikke producerer D3000 hva mener du så helt præcis med det? Er den gået ud af prod. eller er det bare en anden fabrikant som står for produktionen?
Af jado
Jo den er produceret af Sony, men er nu erstattet af en ny model: D3500