Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eterra
Hej forum

Jeg er meget i tvivl omkring disse tv. Jeg har ikke brug for fancy features. Jeg har brug for godt billede, til spil på PS4 og kommende Pro.

For jeg meget mere billede , ved at vælge de dyre eller er det twin-tuner og fede features man betler for. Samt et buet design?'

Kunne godt tænke mig at høre nogle kloge hoveres besyv på sagen.

På forhånd tak 8-)
Af Lape
KS8005 har bedre/andet design. Twin tuner. Bedre lyd.

Der er ikke den helt store forskel, men har efterfølgende læst at KS8005 har en bedre CPU (som kan betyde bedre motion handling og responsivitet i menu osv)
Senest rettet af Lape 03 dec 2016, 19:12, rettet i alt 2 gange.
Af Christianhave
Hilfiger skrev:Har de rettet den svage bagdel på 7005 model ?

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Jeg har haft 7005 ca 1 måned og har i hvert fald ikke oplevet problemer med bagsiden endnu.
Brugeravatar
Af Blackspot4200
Der har været nogle tilfælde med limningen af bagbeklædningen, det gik vist løs i kanterne.

Udover det er største kritik punkt nok at Samsungs skærme stadigvæk lider af micro stutter.

Det er meget forskelligt hvem der bemærker det, nogle ser det slet ikke, mens andre ikke kan holde det ud, når først de har spottet det.
Af Lape
Der er også mange der mener LG's OLED TV har stuttering til tider. Jeg så det sidst på en B6V, men kan ikke afvise det var materialet.

Jeg ved ikke hvor stort et problem det er..
Af lennon
Ifølge brugerkommentarerne på AVForums, skulle problemet dybest set være elimineret på LG' s OLED , - efter seneste firmwareopdatering. . .
Af KimHansenDK
Jeg oplever ingen micro stutter efter jeg har fået YouSee boksen, som jo kører (1080p) over HDMI. Har kun oplevet det få gange på TV udsendelser, hvor signalet kommer direkte fra væggen til skærmen. Oplever det heller ikke i spil eller blu-ray film. Ved ikke om det er opløsningen eller input typen, der her spiller en rolle? Desuden skulle det være forbedret med den seneste firmware update (1142) ifølge enkelte brugere på andre fora. Dog har jeg ikke haft tid til at teste det endnu. Jeg synes ikke micro stutter er et stort problem på 2016 modellerne fra Samsung.