Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lohse99
Hej jeg overvejer at købe et 55KS7005 til 7777 i Power. Er dog i tvivl om det er bedre at vente til black friday, for at se om der kommer en bedre pris eller om 55KS8005 kommer ned i en god pris. Er den eneste forskel på de 2 at 8005 har 2 twintunere og lidt bedre lyd?
Af Jan Akstrup
Jeg har selv valgt ks7005 frem for ks8005. Jeg behøver ikke den ekstra tuner og jeg synes faktisk ks7005 er pænnest ren design mæssigt. På billed siden er der ikke stor forskel og er fuldt ud tilfreds med min. Det med bagpladen som går løs har jeg endnu ikke observeret - har haft tv'et i 14 dage nu.
Af Grandahl
Har set et par 7005 i den seneste tid fra to forskellige salgssteder, der er heller ikke noget løst bagbeklædning.. tror det var fra en sending tidligere, som virker til at være passe' nu

Der er fuldstændig det samme panel i de to, så billedet er det samme.
Af Lohse99
Hej så fik jeg købt tv'et. Det blev købt i Power i Randers til 7777, men gav 7999 og fik en kalibrering med i købet. :) Tilbudet slutter idag torsdag og er fra deres åbningsfest. Er selv tilfreds med handlen glæder mig til at få afprøvet tv'et og få det op på væggen. Nogen der kan anbefale et godt vægophæng? De ville sælge et til 1000 kr i power, men valgte afvente og tjekke markedet ud. Har selv kigget på dette i Harald Nyborg:
http://www.harald-nyborg.dk/p11211/vaeg ... -46t-37-70
Af Christianhave
Lohse99 skrev:Hej så fik jeg købt tv'et. Det blev købt i Power i Randers til 7777, men gav 7999 og fik en kalibrering med i købet. :) Tilbudet slutter idag torsdag og er fra deres åbningsfest. Er selv tilfreds med handlen glæder mig til at få afprøvet tv'et og få det op på væggen. Nogen der kan anbefale et godt vægophæng? De ville sælge et til 1000 kr i power, men valgte afvente og tjekke markedet ud. Har selv kigget på dette i Harald Nyborg:
http://www.harald-nyborg.dk/p11211/vaeg ... -46t-37-70
Det beslag har en forholdsvis stor afstand til væggen. Bruger selv et ultra slim på 0,8 cm fra væg fra av-cables. Søg evt i forummet her. Der er en masse tråde om netop dette. :)