Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
Jeg vil vove den påstand, at det omtalte tv, selvom det ikke kan vise hver pixel for pixel korrekt, men det er der jo ingen tv, der kan, ved alle kilder, så fungerer skaleringen jo alligevel, så billedet vises som det skal, og i en kvalitet, med hensyn til farver bevægelser mm, der slår de fleste budget-tv i dag.
Der ER andet end specifikationer, der betyder noget for kvaliteten af et godt billede, og opløsning betyder faktisk ikke ret meget, når først vi er oppe i HD (>576p).
Jeg har selv et Panasonic 50X60, der stadig slår røven ud af bukserne på mange af de tv, der kan købes i dag.
Jeg vil sige en plovmand er rimeligt, hvis tvet ellers ikke fejler noget, og køberne er informeret om, der skal bruges en ekstern tuner, med mindre, du vil forære det væk...
Der kan aldrig være tale om tyveri, når køber er fuldt informeret om, hvad det er, han køber!
En ting er sikkert. Billedkvaliteten fejler ABSOLUT ikke noget, full-HD eller ej!
Hvis korrekt pixelmapping betyder så meget, så ville de fleste nye tv (4K), jo have et KÆMPE problem, da de ikke ville kunne vise nogle signaler korrekt, udover lidt Netflix, UHD-skiver mm!
Af mbm
Petergemma skrev:Jeg giver mit Pioneer PDP-428XD væk for et par flasker god rødvin. TV'et findes i Lystrup, 12 km nord for Århus.
bestemmer man selv definitionen på "god rødvin" ?
Af mbm
Petergemma skrev:Ja, som du har samvigtighed til....
Så det er prisen der definerer det kan jeg næsten forstå?
Af mbm
skal prisen for rødvinen så aftales først eller skal man bare møde op med 2 flasker rødvin og se om vi bytter?
Af Petergemma
mbm skrev:skal prisen for rødvinen så aftales først eller skal man bare møde op med 2 flasker rødvin og se om vi bytter?
Jeg har sendt dig en PB

Peter
Af aerik
Den vil jeg sgu gerne hente for to flasker rødvin.

Ærligt, jeg er sgu en af dem der er på røven efter et par år på su, og mine forældre giver ikke en tøddel :D :D