Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bullerfnis
Hej Folkens

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... ricerunner

Hvad siger i om dette TV ? Er det noget brugbart, jeg har PT et sony W905 som irretere mig gevaldigt med dens smart TV som hopper af og er langsom til at finde WiFI og lign.

Kan det bruges i fremtiden til 4K ?? Kan ikke helt finde ud af om det kun kan Netflix 4K ? Og er det et ordentligt TV ? Power har det til 4k som åbningstilbud i Randers nemlig..

Tænkte at købe dette LG og sælge mit til mine forældre da de snart trænger til et nyt:) Og de skal bare se parabol visning på det alligevel.
Af janbau
Den kommer på kø tilbud i Power Randers som åbner Lørdag morgen.

Prisen er 3999 kr.

http://tilbudsavis.power.dk/randers/

Samt andre gode tilbud
Af bullerfnis
Også det jeg har set, mere om det er en opgradering iforhold til mit Sony W905 (udover det er 4K) er billedet så bedre? Og smart TV delen ?
Af janbau
Jeg har selv et W 905 dog kun 40 Tommer, og det er da et glimrende fladskærm nok en af de bedste og jeg har aldrig haft problemer med Wifi synes faktisk den er bedre en mit Lg 47L M760 T . Så længe du ikke skal køre 4 K vil jeg mene at Sony W 905 har et bedre billede ang. Sort. Den vil være bedre til film end LG 55UH661VAEN vil jeg mene. Men 4000 kr. for et ny fladskærm er ikke meget men var prisen på 6000 kr. havde jeg ikke valgt den. Men W 905 er en af Sony bedste Fuld Hd skærme til dato så kan egentlig ikke forstå du er træt af den. Jeg har lige købt en Sony X 8509 C som har Android som men lige skal vænne sig til , Synes da det styre system som sider i W 905 er hurtigt og nemt. Ang. smart tv kan du jo bare købe en Chromecast eller andet. Netflix fungerer da ellers fremragende på mit Sony W 905 Trådløst.

Hvor stor er din Sony W 905 i Tommer.
Af bullerfnis
Mit netflix virker stort set aldrig, når man skal starte noget loader den, og når til 8 % eller lign så lukker den bare netflix appen ned.. ellers så loader den 25% og står bare stiller. Så har vendt mig til at bruge min cast til netflix hvilket jeg syntes er ærgerligt! Så er generelt træt af Sony smart TV delen.. og plex som jeg bruger meget loader konstant eller virker ikke, hvorimod det køre flydende på cast... lige meget hvor store film jeg klemmer igennem på fuld kvalitet.

Men der er alt for mange folk ved Power, kørte forbi kl 8.45 og igen her til middag. Ikke noget jeg gider stå sådan i kø til :p dog kunne en af deres vaskemaskiner også være et godt bud på et godt køb. Vores er ved at larme en del, så den holder nok ikke meget længere..