Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Meier
Hvad er egt. forskellen på disse to?
Hvis man kigger på tekniske sammenligninger, så er spec. meget ens....
Lige med undtagelse af 3D, og det er lidt ligegyldigt for mig.

Nå man søger lidt på anmeldelser, så synes jeg heller ikke lige jeg kan finde en god grund til at bruge penge på en E6 fremfor en B6?

Her er det jo nærmest identisk?
http://www.elgiganten.dk/INTERSHOP/web/ ... gigantenDK
Af Christianhave
Primært bedre lyd og design du betaler ekstra for.

E6 bliver også kørt ind på fabrikken i en længere periode end B6 hvor dette er noget du kommer til st stå for. Er ikke helt sikker på hvad det betyder, men muligvis st billedet ikke er helt optimalt fra start af før det er brugt over en periode.
Af Meier
Enig med lyden - glemte lige, at det heller ikke er så afgørende, da der er et anlæg på :)
Tænker lidt, om der er forskel i billedet - her er det nok mest bevægelser jeg fokuserer på lige pt. Tænker på uskarphed under panoreringer - et fænomen jeg også ser i biografen, så måske er det et optage problem og ikke et skærmproblem?
Af Meier
Turbo skrev:3D som du skriver og lyd.

B6 har iflg. LG's HP 4.0 lyd.
E6 har iflg. LG's HP 2.2 lyd m. sub.
Tak - og det er da bestemt en fordel, hvis man ikke har anlæg til fjernsynet.
Af Meier
Christianhave skrev:Primært bedre lyd og design du betaler ekstra for.

E6 bliver også kørt ind på fabrikken i en længere periode end B6 hvor dette er noget du kommer til st stå for. Er ikke helt sikker på hvad det betyder, men muligvis st billedet ikke er helt optimalt fra start af før det er brugt over en periode.
Så der er ikke forskel i HW (og SW) omkring panelet?
Hvis det er tilfældet, så er der vist ikke den store grund til at overveje storebror?
Af KBW
Man skal nok havde begge stående for at sige hvad forskellen er. E skulle efter sugende også have mere detaljerede indstillingsmuligheder.