Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
Genbrugs pladsen tager også imod brugt elektronik ;)
Et 1024x768 TV er intet værd i dag.
Af Pedersen.86
Sikke noget forbandet vrøvl, har selv et Pioneer Kuro som mit nr. 2 tv og det er stadig et helt fantastisk tv som på mange punkter er bedre end de skærme der er på markedet i dag, især til sport er plasma stadig bedst. Opløsningen betyder intet ved mindre du er inden for en halv meter. Men nej skærmen er nok ikke så meget værd da de fleste som Turbo så fint illustrerer kun kigger på specifikationer, så mellem 500 - 1000 kr. er nok hvad du kan forvente at få for den.
Senest rettet af Pedersen.86 03 okt 2016, 19:30, rettet i alt 1 gang.
Af Turbo
Pedersen.86 skrev:Sikke noget forbandet vrøvl, har selv et Pioneer Kuro som mit nr. 2 tv og det er stadig et helt fantastisk tv som på mange punkter er bedre end de skærme der er på markedet i dag, især til sport er plasma stadig bedst. Opløsningen betyder intet ved mindre du er inden for en halv meter. Men nej skærmen er nok ikke så meget værd da de fleste som Turbo så fint illustrerer kun kigger på specifikationer, så mellem 500 - 1000 kr. er nok hvad du kan forvente at få for den.
Forbandet vrøvl at man skal være max ½ meter fra for at opløsningen betyder noget og tyveri at ville tage 500-1000,- for det lorte TV, det kan ikke engang vise 720p rigtigt (1280x720) da max opløsningen er 1024x768. Men ja, til bevægelser er Plasma LANGT bedre end noget andet man kan få i dag. Jeg har et Pana PZ80 (det er FHD), jeg vil ikke være bekendt at sælge det til nogen, hvis ville jeg få dårlig samvittighed.
Af mbm
Jeg ville nok heller ikke tænke salg....
Ville nok også bare køre det til skrot, men jeg er heller ikke den store krejler.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Uanset om man mener TV'et er penge værd eller ej, skal vi så ikke i det mindste blive enige om, at hvis man vil være bare LIDT miljøbevist, så skrotter man ikke et fuldt funktionelt TV uden videre? Jeg ville som MINIMUM forsøge at give det væk i den blå eller på et forum. Dernæst så burde det nu nok kunne indbringe et par hundrede kroner tænker jeg.
Af Turbo
Torben Rasmussen skrev:Uanset om man mener TV'et er penge værd eller ej, skal vi så ikke i det mindste blive enige om, at hvis man vil være bare LIDT miljøbevist, så skrotter man ikke et fuldt funktionelt TV uden videre?
Comon Torben - man gemmer ikke alt muligt gammelt lorte elektronik bare fordi det virker, hvis man skulle have gjort det igennem tiden, så var der nok ikke meget andet end gammelt lorte elektronik i ens hus ;)
Af mbm
Turbo skrev:
Torben Rasmussen skrev:Uanset om man mener TV'et er penge værd eller ej, skal vi så ikke i det mindste blive enige om, at hvis man vil være bare LIDT miljøbevist, så skrotter man ikke et fuldt funktionelt TV uden videre?
Comon Torben - man gemmer ikke alt muligt gammelt lorte elektronik bare fordi det virker, hvis man skulle have gjort det igennem tiden, så var der nok ikke meget andet end gammelt lorte elektronik i ens hus ;)
;) +1
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Turbo skrev:
Jeg siger ikke at du skal gemme det. Jeg siger, at blot fordi DU ikke vil have det, og at det måske ikke kan indbringe 1000 kr. i den blå, så betyder det jo ikke, at andre ikke vil kunne bruge det. Jeg trækker ikke "de små børn i Afrika"-kortet (og dog - for elektronikskrot havner ofte dernede), men der må f... være nogen i det danske land, som kan have glæde af et 42" TV og som ikke lige har overskud i budgettet til at købe selv.
Af mbm
jeg ved det ikke. tror "desværre" også tiden er blevet mere køb og smid væk..
men jo der er da stadig folk der tager på loppemarkeder og køber "gammel lort" :)
Af Turbo
Torben Rasmussen skrev:Jeg siger ikke at du skal gemme det. Jeg siger, at blot fordi DU ikke vil have det, og at det måske ikke kan indbringe 1000 kr. i den blå, så betyder det jo ikke, at andre ikke vil kunne bruge det. Jeg trækker ikke "de små børn i Afrika"-kortet (og dog - for elektronikskrot havner ofte dernede), men der må f... være nogen i det danske land, som kan have glæde af et 42" TV og som ikke lige har overskud i budgettet til at købe selv.
Hvis man ikke har overskud eller ikke kan spare sammen til et TV i Danmark som Dansker, så har man godt nok kvajet sig ret meget ;)
Folk på SU har måske ikke råd til det, men de har så nogle forældre som kan hjælpe. Jeg har selv hjulpet mine sønner den gang de fik SU.
Ja, de Afrikanske børn vil sikkert have glæde af det da det sikkert er bedre end det de har, hvis de i det hele taget har noget.