02 okt 2016, 10:07
Hejsa
Imens jeg lige nu venter spændt på at få mit spritnye, og allerførste, komplette 5.1 B&W surround højtaler setup hjem, så er jeg så småt begyndt og tænke om ikke det ville være smart samtidig at udskifte mit ellers ganske udemærkede 'ældre' Panasonic V10 plasma med en nyere model. P.t. har jeg nemlig en ny Panasonic model, dvs. deres DX800 i tankerne, men jeg syntes ærligtalt at jeg mangler noget mere brugbar samt specifikt info omkring denne tv model.
Derfor vil jeg nu gerne have lov til at liste nogen ting op som jeg selv syntes er vigtige for mit fremtidige tv:
Det SKAL være et 100% ægte highend tv.
Det SKAL være THX-Certifikeret.
Jeg ser helst at det er UHD Premium-Certifikeret.
Det bør allerhelst være baggrunds-belyst.
Det SKAL have 3D indbygget.
Det SKAL kunne klare at stå i et meget oplyst rum.
Det SKAL kunne tilsluttes en pc samt bruges som skærm for denne.
Det SKAL køre absolut fortrinligt med min PlayStation 4
Jeg går ikke så meget op i om det skal være enten OLED, LCD eller LED, så længe jeg for det absolut
bedste tv indenfor mit buget samt at alle mine krav bliver opfyldt.
Det må IKKE koste mere end maks 25.000Dkr
Imens jeg lige nu venter spændt på at få mit spritnye, og allerførste, komplette 5.1 B&W surround højtaler setup hjem, så er jeg så småt begyndt og tænke om ikke det ville være smart samtidig at udskifte mit ellers ganske udemærkede 'ældre' Panasonic V10 plasma med en nyere model. P.t. har jeg nemlig en ny Panasonic model, dvs. deres DX800 i tankerne, men jeg syntes ærligtalt at jeg mangler noget mere brugbar samt specifikt info omkring denne tv model.
Derfor vil jeg nu gerne have lov til at liste nogen ting op som jeg selv syntes er vigtige for mit fremtidige tv:
Det SKAL være et 100% ægte highend tv.
Det SKAL være THX-Certifikeret.
Jeg ser helst at det er UHD Premium-Certifikeret.
Det bør allerhelst være baggrunds-belyst.
Det SKAL have 3D indbygget.
Det SKAL kunne klare at stå i et meget oplyst rum.
Det SKAL kunne tilsluttes en pc samt bruges som skærm for denne.
Det SKAL køre absolut fortrinligt med min PlayStation 4
Jeg går ikke så meget op i om det skal være enten OLED, LCD eller LED, så længe jeg for det absolut
bedste tv indenfor mit buget samt at alle mine krav bliver opfyldt.
Det må IKKE koste mere end maks 25.000Dkr
Senest rettet af søren.larsen 03 okt 2016, 09:46, rettet i alt 3 gange.