Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu har jeg efterhånden læst en masse om lige netop det tv :) og tæt på at købe det...men..

Jeg har dog også læst (lidt ældre forum tråde) at en del har haft bøvl med netflix/youtube og optisk lyd...
Jeg ser meget lidt alm tv så det skal primært bruges til youtube, lidt netflix og så bruge det som pc skærm når jeg stener i sofaen :)
Så altså det skal ikke bruges som gamer skærm, så input lag er ik vigtigt...
Jeg kører pt med mit efterhånden aldrende pana G20 og kører optisk lyd over min samsung bluray 5.1 hjemmebio ting (også en ældre sag men virker stadig)
Så lyden og billede kval er vigtig for mig...

Er der nogen af jer der kan af-bekræfte om de problemer stadig er det eller har pana taget sig sammen og fixet det? (blandt andet sort skærm og network error ved netflix/youtube)

alternativt kan i måske anbefale et tilsvarende "upgrade" til prisen...725 står pt til lidt knap 8k og mere vil jeg ik give...+/- en lille smule hehe ;)
Senest rettet af Michael B. 29 sep 2016, 16:50, rettet i alt 1 gang.
Mht. problemerne med Netflix og YouTube på Firefox OS, så bør dette nok tælle med i overvejelserne. Mozilla har meldt ud, at Firefox OS officielt er dødt. Det er nok usandsynligt, at det så vedligeholdes skulle problemerne opstå igen i fremtiden.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1475142396

Det synes jeg ikke nødvendigvis du bør fravælge tv'et for, for billedkvaliteten fejler ikke noget. Men overvej en boks á la Apple TV eller Chromecast. Så kan du også udskifte den løbende og her fungerer tjenesterne (og der kommer løbende nye til).
efter næmere grumblen....tænker jeg at jeg måske vil vente til OLED kommer ned i pris, jeg mener mit G20 fejler absolut intet så det er "bare" et luksus problem :D og de fleste "nørder" herinde siger at OLED liiige er en tand bedre end SUHD...jeg har slet ik følgt med i udviklingen så aner ik hvad der er bedst...mig og G20 lever jo godt hehe :)