Log ind med sociale netværk
22 sep 2016, 17:33
Det lader til at problemet er ret stort med KS7000 og KS8000, når man læser på forskellige fora. Det er ærgerligt for de to modeller får ellers gode anmeldelser, men man gider jo heller ikke igennem en masse brok, når man smider så mange penge efter et stykke elektronik.
22 sep 2016, 18:52
Da jeg havde bøvl med mit LG søgte jeg jo netop på dette tv og fandt mange med lign. problem, hvor i mod da jeg søgte på ks8005 synes jeg langt hovedparten virkede tilfredse.
Mfede skrev:Det lader til at problemet er ret stort med KS7000 og KS8000, når man læser på forskellige fora. Det er ærgerligt for de to modeller får ellers gode anmeldelser, men man gider jo heller ikke igennem en masse brok, når man smider så mange penge efter et stykke elektronik.kommer måske lidt an på hvad man søger efter.
Da jeg havde bøvl med mit LG søgte jeg jo netop på dette tv og fandt mange med lign. problem, hvor i mod da jeg søgte på ks8005 synes jeg langt hovedparten virkede tilfredse.
22 sep 2016, 19:48
Kunne måske godt have været lidt mere eksplicit - jeg tænkte på den løs bagplade.
Tror ikke vertical banding er et så meget større problem hos Samsung ift. andre.
Tror ikke vertical banding er et så meget større problem hos Samsung ift. andre.
23 sep 2016, 05:28
Hej
Nu står jeg i den situation, at jeg har haft ks7005 i kikkerten, som nyt fjernsyn til vores stue...
men når jeg læser alle kommentarene her i tråden, ved jeg ikke om det er det rigtige tv mere
Vi vil primært bruge fjernsynet til netflix og cykelsport
jeg har også haft set på sony 85 model fra sidste år
Hvilke tv ville i købe ( jeg er jo helst ikke interesseret i af bagbeklædning falder af, og at skule have Tv mekaniker, der skal fixe fjernsynet hele tiden )
Nu står jeg i den situation, at jeg har haft ks7005 i kikkerten, som nyt fjernsyn til vores stue...
men når jeg læser alle kommentarene her i tråden, ved jeg ikke om det er det rigtige tv mere
Vi vil primært bruge fjernsynet til netflix og cykelsport
jeg har også haft set på sony 85 model fra sidste år
Hvilke tv ville i købe ( jeg er jo helst ikke interesseret i af bagbeklædning falder af, og at skule have Tv mekaniker, der skal fixe fjernsynet hele tiden )
23 sep 2016, 08:10
jeg ville uden tvivl vælge 65KS7005 til 11.000 kr.. (slå til når Power tilbyder 20%)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto