Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Efter at have haft Sony's 2014 skærm(e), som havde massive problemer med at holde forbindelsen på Netflix; man skulle i tide og utide slukke tv'et helt og tænde igen for at få det til at virke igen, resette til factory indstillinger etc., har jeg ikke haft mod på at prøve Sony igen. Men jeg leder efter et 65" tv til en filmkælder, så det skal fungere godt i mørke omgivelser. Og så vidt jeg kan læse mig til er X93-modellen fra 2016 nok mit bedste bud (havde kig på LG 950 også men der skulle være nogle problemer med meget ujævn belysning). Nogen der her erfaringer med at streame Netflix over WIFI og om det faktisk fungerer på den lange bane nu på Sony's nye tv?
Samme her - 2015 model, netflix fungerer upåklageligt. Og så vidt jeg husker er hardwaren stort set den samme - hvis ikke helt identisk - i 2016 modellerne.

Kodi fungerer også super fint. Der er dog en naturlig grænse for den bitrate, du kan trække på wifi, men det er jo ikke SONY's skyld.
Jeg har ikke oplevet problemer med Netflix på Sonys TV (eller andre) under vore tests. Processoren i Sonys TV er den samme i både 2015 og 2016, med undtagelse af ZD9-modellen, som har en nyere.