Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alanabith
ja nu har det gamle phillips udtjent sin værnepligt efter 13år i tjenesten :)

jeg har kigget lidt rundt omk imens jeg sparede lidt op til et ordenligt tv, jeg har fundet dette tv som ligger på mit budget på 8000kr http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 5xd8505bae , men da det er længe siden jeg har købt tv er jeg ikke så meget inde i hvad der er godt eller skidt i dag så vil bare høre om tvet er godt til prisen? eller om der kan fåes bedere, vil gerne havde 2 tuner da jeg optager meget og vil gerne kunne se et program imens man optager et andet, det eneste minus jeg ikke får opfyldt er pip/pop,som jeg har hørt skulle være godt, men da jeg ikke ved så meget om det så vil jeg høre om det er et krav for at få fuld unyttelse af at optage et program imens man ser noget andet?

må heller lige oplyse lidt hvad jeg går efter hvis i lige kender et bedere tv til prisen på de 8000kr

49-55"

1080p-4k

internet browser

wifi

Pvr

3 hdmi som min.

usb

pip/pop.

på forhånd tak :)
Af alanabith
det lyder godt at du er glad for det, for det er det samme tv som jeg linker til :D og ja jeg vil nemlig osse rigtig gerne havde android delen.. tak fordi du lige skrev hvad du synes om det :D
Af Krakadoom
Har 2015 modellen af samme TV. Det er ikke en hurtigløber mht. menuerne, men billedet er virkelig godt, så køb, køb, køb :)
Af Mfede
Billedmæssigt er den vidt forskellig fra 2015-modellen da 2016-modellen har IPS-panel i stedet for VA-panel. Dermed har den dårligere kontrast men en bredere betragtningsvinkel end X85C.

Hvis X85C kan opdrives, ville jeg hellere tage den.
Af alanabith
Krakadoom: det er nok mere hurtigt end mit gamle tv på 13år :D, så tror alt er en forbedring :D, men jeg har nu købt det så glæder mig til det kommer på mandag :D..

Mfede: nu er x85C vist noget dyre hvis det skulle kunne det samme og mit budget er kun på de 8000kr :) men tror os jeg bliver tilfreds med det jeg linkede til, alt er en forbedring i forhold til det gamle på 13år :D.. men tak for forslaget alligevel :D
Af alanabith
Mfede: Der står der kun er en tuner+der ikke er pvr via usb,men tak for forslaget alligevel :), jeg har valgt at købe det jeg selv linkede til :)