Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er meget i tvivl omkring valget af disse 2, synes Elgiganten gerne vil sælge LG, er der noget om den opfattelse? Hvad taler for den ene frem for den anden. Gerne på dansk, for jeg har ikke den store erfaring indenfor området. På forhånd mange tak.
Af mbm
Hvis du kan få et fuldstændigt homogent UH950,, så tag det.
Ellers returner det og køb et KS8005 istedet.

Hvis UH950 er dyrere havde havde nok valgt KS8005
Jeg købte ks8005 forleden men måtte returnere den da den var defekt. Blev fortalt af elgigant medarbejderen at de havde fået en del retur pga defekt. Købte 55uh950v istedet prækalibreret hos dem.
Af Ebbe
Jeg var netop i Elgiganten i dag for at købe 8005, men endte med at gå igen, da jeg fik at vide at UH950V var et langt bedre fjernsyn.
De var meget ivrige efter at ville sælge det, og jeg blev tilbudt 2500kr rabat uden overhovedet at spørge, så jeg blev sgu lidt mistænkelig..lol.

Jeg har lidt svært ved at bedømme hvilken skærm, der er bedst ud fra diverse test, da 950V ikke er testet så meget endnu, ser det ud til.
Elgigantens medarbejdere lader til enten at få kommission, som er højere ved salg af LG, eller også er der en aftale mellem butik og producent. De har et klokkeklart bias overfor LG, som gør dem komplet utroværdige i deres rådgivning. Alle der har været derude har rapporteret at de skamløst forsøger at skubbe enhver over på et LG-produkt.