Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jesper.blom
Jeg kigger pt på disse to skærme. Prisforskellen er ikke så stor lige pt, men kan det passe at den eneste reelle forskel er twintuner i 8005?

Min tuner er i min yousee boks så jeg har ikke noget at bruge twintuner til, får jeg andet for det jeg betaler ekstra for Ks8005?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det fysiske design er lidt anderledes på de to og så er lyden også opgraderet en smule i KS8005. Du har spottet, af Power kører med 20% rabat i dag og i morgen, så man kan få begge modeller til ret gode penge?
Af jesper.blom
Tak for svar. MHT lyd så kører jeg via receiver så det er heller ikke så vigtigt for mig

Jeg har spottets Powers kampagne og det er den der har fået mig til at kigge på KS8005 også. Der r ca 1500 kr i forskel på de to i 55 tommer
Af Lindberg47
Jeg har også læst, at der kan være lidt problemer med at montere ks7005 på et vægbeslag pga. at hullerne til skruer ikke er dybe nok?
Af KimHansenDK
Lindberg47 skrev:Jeg har også læst, at der kan være lidt problemer med at montere ks7005 på et vægbeslag pga. at hullerne til skruer ikke er dybe nok?
Det er jo blot et spørgsmål om at købe de rigtige skruer.

4 stk. M8 maskinskruer (48mm) og så sidder det fint :)
Af KimHansenDK
Christianhave skrev:Har du et link til skruer som passer. Fatter hat af den slags. :)
Købte dem hos T-Hansen, men kan ikke finde dem på deres side mere.Dog burde du kunne finde dem i Bauhaus eller Silvan. Ellers kan du også købe 50 mm og bruge nogle afstandsskiver.