Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holme
Hej

Jeg er på udkig efter et godt tv til en billig pris.
Jeg kan se at Bilka har halv pris (3499) på LG 49UH600V i denne uge pga. deres fødselsdag. Er der nogen der ved om det er et godt køb eller jeg i stedet skal vælge at gå efter et af dem der koster omkring 6000
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
Jeg ville nok først bestemme hvor meget jeg vil bruge på et nyt tv, hvor stor det skal være, hvad det skal bruge til, platform til Smart tv

Eks. max 10.000,- størrelse 55" bruges til spil, fodbold, streaming (4K) film, Viaplay, Netflix, HBO.
Af QueenYard
Hej ...

Jeg står selv i samme dilemma ... Skal bruge et "billigt" tv til soveværelset og har også kig på LG ... Dog vil jeg så sige at du skal kigge over i Elgiganten ... De har LG 49UH610V stående i butikken i denne uge til 3333 (3499 online) ... En lille storebror til den du har kigget på ...
Men jeg ville da også gerne høre andre ... Er Dette tv value for pengene eller findes der andre billige skærme der er bedre ? Håber der en en venlig sjæl eller 2 der vil komme med hurtige tilbagemeldinger, da jeg har en ide om at hente et sådanne hvis det bliver "godkendt" af Jer i løbet af ugen ... :-)
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
Efter de brugere som har det(læst på nettet) skulle det være et udmærket tv med klart billede, gode farver, som de er meget tilfredse med.

Det er et 100 Hz, der er billige tv med 50 Hz, også et +

Det er med WebOS 3.0 også et +

Tag ud og kig på det, brug menu og skift rundt, prøv kanalskift, se om det er langsom i brug, for de billige tv kan være underdimensioneret og så er de en prøvelse at bruge.

Hvis du køber igennem Elefanten har du 14 dags returret, men jeg tvivler på du benytter det, det er billigt for en skærm med de specifikationer, havde jeg ikke et tv i soveværelset kunne dette sagtnes blive valgt.