Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Majes
jeg opdagede her i ugen at power havde en Samsung KS7005 på tilbud til 8500 kr. Jeg bestilte den med den samme og kørte ud for at købe den. Sælger pointerede dog meget kraftigt at pga Micro Stutter og manglende info om hz, så var det ikke det rigtige Tv til en som mig, som ser virkelig meget sport. KS hakkede lidt ved hurtige bevægelser. Det gjorde JU7005 dog ikke. Har det noget på sig? Er billedet bedre på den gamle JU fremfor den nye KS?? Eller skal man ændre på billedindstillingerne? Håber at i kan komme med noget input.

Mvh Mads
Af KimHansenDK
JU7005 hakker ikke mindre end KS7005. Dog synes jeg ikke micro stutter er så stort et problem på KS7005/KS8005, som mange gør det til. Det er meget sjældent, at jeg lægger mærke til det. Det er mest ved udsendelser af 'dårlig kvalitet' - og her kun få gange i løbet af en hel udsendelse. Jeg synes personligt, at billedet på KS7005/KS8005 er rigtig godt.
Af Pedersen.86
Nej det har absolut ikke noget på sig, KS er ikke dårligere til at håndtere sport end JU, tror mest af alt det handler om at de gerne vil have tømt lageret for JU modellerne som jo er fra sidste år.
Af Lape
Det var nok mest for at få skudt sidste års model af inden de "foræres væk" til foråret.
JU7005 har hverken SUHD eller HDR.. KS er klart bedre.