Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ZackGem
Ja det er noget vej til OLEDs antal "zoner" :-)
Men til gengæld leveres der enormt meget mere lys - Noget jeg godt ved er upopulært at gå op i herinde :-) - Men min personlige præference mangler helt klart lys på f.eks. LG B6.

Men mon ikke der begynder at dukke nogle anmeldelser op i løbet af en måneds tid. Kan se den allerede er på vej på lager nu.

Så må vi se om der kommer til at hænge en B6 eller DZ9 på stuevæggen :-)
Jeg ved ikke om det er specielt upopulært herinde. Dog vigtigt at huske, at højest mulig lysstyrke ikke automatisk er lig bedre billedkvalitet :) Blot et af mange parametre.

Prototypen af ZD9 som jeg så på CES var dog meget imponerende. Det kan ingen tage fra den. Er der forlydender om hvad maks-lysstyrken er på ZD9? Det lyder som om, at de har skruet lidt ned ift. prototypen.
Sony meddeler, at der kun er bestilt ét eksemplar til udlån i hele norden, så hvis vi får den til låns, så bliver det en MEGET begrænset periode. Jeg vil godt committe mig til et lynreview, men det kan ikke blive lige så grundigt som normalt.
Af ZackGem
Det lyder sku godt! :-)
Hvis de vigtigste ting kan blive belyst, er det jo bedre end ingen review :-)

Mon ikke det hurtigt bliver tydeligt om Android 6 gør en forskel på hastighed/stabilitet - Selve funktionaliteten er jo belyst i jeres tidligere Sony reviews. Og se ellers test af billedkvalitet så meget tiden nu tillader.
Af ZackGem
Rasmus Larsen skrev:Hehe, fedt at man lige får et ekstra TV smidt oveni 8-)

Sony DK siger, at skærmene kommer på lager i start september.
Hvad er det for et ekstra der smiddes oven i siger du? :-)