Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af grulina
Davs derude.

Jeg er ny på forummet, så bær over med mig, hvis jeg har lagt indlægget et forkert sted her på forummet.

Jeg skal have købt et nyt TV, og det er super vigtigt, at jeg får købt et, som har en fantastisk lyd. Jeg arbejder selv med lyd dagligt (http://musik247.dk/) så det er ret vigtigt for mig. Lige nu har jeg et fint TV fra Sony, men lyden er bare alt for dårlig.

Så hvis I kender til nogle specifikke modeller eller mærker, som lever op til mine krav. Så må I meget gerne skrive dem her. Jeg modtager selvfølgelig også andre gode råd. Måske skulle jeg købe et decideret lydanlæg ved siden af mit TV?
Af ZackGem
Afgjort du skal købe løst lydanlæg ved siden af.
En ordentlig soundbar, et stereo setup eller fuld surround alt efter temperament, mulighed for indretning og økonomi.

Du får mere lyd for pengene der - en det begrænsede og dyre udvalg der er af TV med ordentlig lyd.
Brugeravatar
Af hans123
B&O er nok blandt de bedste når vi snakker god lyd indbygget i tv.

Nu kender vi ikke dine krav og evt budget, for der findes mange muligheder for god lyd via tv
Af grulina
ZackGem skrev:Afgjort du skal købe løst lydanlæg ved siden af.
En ordentlig soundbar, et stereo setup eller fuld surround alt efter temperament, mulighed for indretning og økonomi.

Du får mere lyd for pengene der - en det begrænsede og dyre udvalg der er af TV med ordentlig lyd.
Okay, tak. Det er altid godt med nogle anbefalinger. Har du et lydanlæg du kan anbefale?
Af grulina
hans123 skrev:B&O er nok blandt de bedste når vi snakker god lyd indbygget i tv.

Nu kender vi ikke dine krav og evt budget, for der findes mange muligheder for god lyd via tv
Ja, B&O er lige lidt for dyrt. Jeg har et maks budget på 25.000 kroner. Det må jeg vel også kunne få noget for :)?