Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten123
Hvilket vægbeslag til en pv70 42".
Har kigget på Vogels VFW 065 og Vogels EFW6305.
Jeg synes egentlig at 65, er den bedste, da det også er den der er fladest. Vogels 6305 koster næsten dobbelte, så hvad får man mere for pengene? Skal jo helst ikke risikere at den falder ned.
Er der nogen slagsmure der ikke egner sig til fladskærme, tror endten at min er en murstens væg eller gasbeton.
Af TYBO
De fleste smutter til harald nyborg og køber den til 300kr.
Har den selv og det er fin kvalitet til de penge.
Af martin.v
Jeg har tænkt mig selv og fremstile mit belag til min nye Panasonic, så kan man også få det som man vil have.. :) Der er lidt fordele ved og være klejnsmed nogle gange.. ;)
Af Morten123
Den er faktisk på tilbud nu til 250 kr, men tror bare lige jeg snupper en Vogels 65. Det ser også ud til at vogels er tynder, selvom der ikke er mål på nyborgs. Hvordan vil du fremstille et selv? Laver du bare om på et, eller taler vi om indkøb af jern, svejse osv?
Af TYBO
Pas nu på den ikke kommer for tæt på væggen....mener at den skal hænge 8 cm fra væggen pga varme.
Af martin.v
Morten123 skrev:Den er faktisk på tilbud nu til 250 kr, men tror bare lige jeg snupper en Vogels 65. Det ser også ud til at vogels er tynder, selvom der ikke er mål på nyborgs. Hvordan vil du fremstille et selv? Laver du bare om på et, eller taler vi om indkøb af jern, svejse osv?
Nej, nu arbejder jeg som rustfast klejnsmed, så har jo adgang til alt det der skal bruges til og fremstille sådan et beslag - og så koster det jo gratis :D