Log ind med sociale netværk
04 aug 2016, 22:02
Hej mbm,
Har du tjekket Elgiganten? De har en pæn stor del af de UHD-BD der er tilgængelige.
Skriv evt. 4K i søgefeltet på deres hjemmeside og klik på "4K Ultra-HD", så kommer der en hel sektion frem
Har du tjekket Elgiganten? De har en pæn stor del af de UHD-BD der er tilgængelige.
Skriv evt. 4K i søgefeltet på deres hjemmeside og klik på "4K Ultra-HD", så kommer der en hel sektion frem
04 aug 2016, 22:40
Ok, kan høre jeg har haft mere held med det så, da jeg også er ved at skrabe UDH-BD sammen.
04 aug 2016, 22:54
Hvad skal du med dem, nu du ikke kan finde en afspiller, der gør det lydløst nok? 
04 aug 2016, 23:06
Hvorfor bestiller du dem ikke bare nu de har mange på lager. Så har du dem på Fredag vel .
Supergris skrev:Hvad skal du med dem, nu du ikke kan finde en afspiller, der gør det lydløst nok?Fed bemærkning
Hvorfor bestiller du dem ikke bare nu de har mange på lager. Så har du dem på Fredag vel .
LG C4 på vej
HwQ995C
LG CX 65 Defekt
LG C8 OLED
LG SK9Y
PanasonicUB820
MarantzSR6010
Cambridge 851 W
effektforstærker.
Cambridge CXN musikstreamer
Dali Opticon 6 + Vokal Center
9.1 Atmos
HwQ995C
LG CX 65 Defekt
LG C8 OLED
LG SK9Y
PanasonicUB820
MarantzSR6010
Cambridge 851 W
effektforstærker.
Cambridge CXN musikstreamer
Dali Opticon 6 + Vokal Center
9.1 Atmos
04 aug 2016, 23:28
janbau skrev:+1Supergris skrev:Hvad skal du med dem, nu du ikke kan finde en afspiller, der gør det lydløst nok?Fed bemærkning![]()
04 aug 2016, 23:45
Turbo skrev:Under 3k.Buede TV-skærme er en unødvendig opfindelse, buede afspillere er bare dumt.
https://www.power.dk/tv-og-billede/vide ... 6/?q=k8500
05 aug 2016, 09:11
Har købt en samsung igen nu.
Den larmer ikke som den første gjorde.. :-)
Nu mangler jeg bare film.
Gerne The martian.
Den larmer ikke som den første gjorde.. :-)
Nu mangler jeg bare film.
Gerne The martian.
05 aug 2016, 13:14
ThomsenFP skrev:Buede TV-skærme er en unødvendig opfindelse, buede afspillere er bare dumt.Meget, hehe - forklar Samsung det
Mvh. Kim
06 aug 2016, 14:03
Ja, der er ikke noget så kedeligt, som det fedeste hardware, når man ikke har noget software, at smide på... 
Rart at høre, du har fundet noget, der spiller.
Det ville da ellers være en fin løsning, hvis den nye Xbox ikke larmede så meget.
Havde ellers regnet med, at skifte min Xbox ud med en af de nye modeller, men jeg orker heller ikke larm!
Rart at høre, du har fundet noget, der spiller.
Det ville da ellers være en fin løsning, hvis den nye Xbox ikke larmede så meget.
Havde ellers regnet med, at skifte min Xbox ud med en af de nye modeller, men jeg orker heller ikke larm!
06 aug 2016, 14:26
jeg skal bestille Lone Survivor fra amazon,, men ved bare ikke om den kommer med DK undertekster senere?
ville bare rigtig gerne have Martian nu her,, den er ikke hos elgiganten.
Måske nogle havde set den og ville af med den.. så vidt jeg ved kom den med sammen med samsung afspilleren nogle gange... desværre var der ingen disc med i min.
ville bare rigtig gerne have Martian nu her,, den er ikke hos elgiganten.
Måske nogle havde set den og ville af med den.. så vidt jeg ved kom den med sammen med samsung afspilleren nogle gange... desværre var der ingen disc med i min.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto