Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nå. Men jeg skrev med Samsung support og fik oprettet en support-sag. Så nu skulle jeg blive kontaktet af et værksted, som så vil komme ud og fikse det. Så må vi se om det holder. Skriver en update når det er. :-)
Bleeding & clouding anses ikke som en fejl. Men hvis det er meget så skifter de panelet. Og så må man håbe på at nr 2 panel ikke fejler noget.

Tror sgu bare jeg køber et Panasonic igen.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror ikke du får panelet skiftet for så lidt, men hvis de alligevel skal ud og skifte bagsiden, så spørg.
Mener at have hørt at de ikke skifter panel i hjemmet.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Jeps. Snakkede med det værksted Samsung bruger. De skifter IKKE panelet i hjemmet. De kommer ud og henter TV'et og så kommer de tilbage EN UGE SENERE!

Jeg blev (nok urimeligt) pissed i telefonen og sagde at det var ikke det som Samsung havde meldt ud og at jeg ville snakke med Samsung igen og vende tilbage.

Nu overvejer jeg at ringe til Bilka og høre om de vil ombytte det.

PISLORT!!!
PeterD skrev:ÆV...Det går åbenbart for hurtigt når de skruer deres tv sammen..
Hvis de så bare havde skruet det sammen. Så kunne man vel stramme skruerne. Når det er limet sammen er der jo ikke meget at gøre.

**** it. Jeg beholder mit. Værkstedet sagde at jeg altid kunne oprette en ny sag og få det fikset, hvis jeg ombestemte mig.

Hvis det ikke bliver værre, kan jeg leve med det.
Ja, har man gjort et godt køb og i øvrigt er tilfreds, så er det heldigvis en bagatelsag., og man kan vente.
Men irriterende er det for både køber og ikke mindst for Samsung. Og limfejlen? Hvad skyldes den? En limleverandør, hvor der var fejl i hærderen. Ja, man kun gætte.
Jeg kan desværre også konstatere at min er begyndt at gå lidt op i det nederste højre hjørne samt lidt i toppen. Det er så minimalt indtil videre, at det egentlig ikke gør mig noget. Jeg snakkede dog med en tidligere i dag, hvor det også var sket på hans 7005, først havde Samsung sagt, at det var en on sight reparation, men de havde ændret det til, at de blev nødt til at tage den med. De havde haft den i over 4 uger!!

Det taler jo i sig selv for at man ikke orker at få gjort noget ved det. Men han snakkede så om på hans tidligere Sony tv var der kommet mange tordenfluer i. Han var derfor bange for det samme ville ske med Samsungen hvis ikke bagpanelet sad helt tæt?

Hvad tænker i andre om det?