Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janbau
Som Torben har jeg en Sony 55" X8509C :) dog i 55 tommer i Stue lige købt havde egentlig besluttet mig for Oled men har valgt at vente et par år endnu som så mange andre.

Har LG 47LM760 T i overskud som har gjort det godt men jeg tror desværre ikke den kan sælges til en pris jeg kan leve med. :(

Samt Sony KDL-40W905A :) Absolut bedste Fuld Hd Ever dog kun i 40 Tommer til soveværelse skal dog sælges hvis jeg kan få en god pris. Den er perfekt til en PS 4 Eller X-Box one eller bare som Tv i mindre værelse.
Ps hvad kan den vurderes til ? .
Ellers får min Datter den som erstatning for et Endnu Sony 40 Tommer W 4000 .
Den har stadig garanti frem til Marts 2018 .
Af djocs
Jeg har et Panasonic 42px10y . som jeg købte billigt fra arbejdet dengang. har altid været tilfreds med billedet og det holder endnu. Det eneste at det ikke er full-hd, men siddeafstanden gør at man ikke at se det.

Men skal på et tidpunkt have nået større, men pengepungen skal også kunne række til det.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
Vi har et Beovision 11-55" tv hængende.... Super lækkert tv med flot billede lækkert design og pisse lækker lyd... Spiller sammen med et sæt Beolab 8000 'blyanten' beolab 2 sub og beolab 12-2 højtalere.

Et Beosystem 7000 anlæg fra 1994 er tilsluttet tv'et. Det er så fedt at man med Bang & Olufsen kan blande nye og gamle produkter og at man igennem tvet kan styre et mere end 20år gammelt anlæg med en tablet.... Man kan endda streame en vinyl plade fra stuen til et andet rum.... Det blæret
Af Silentbob
Jeg har et Panasonic TX-55CXC700 i stuen og mit alderende TX-P42G10E lever et stille liv i soveværelset.

OLED bliver uden tvivl det næste TV. Men vil gerne lige vente et par generationer mere og det vil heller ikke skade hvis prisen kommer lidt længere ned.
Af Christianhave
Har er Panasonic 42st60 plasma i stuen og et 26" Sony i soveværelset. Panasonic'en blev købt til vores tidligere lejlighed som var en del mindre end vores nuværende. Så skærmen er blevet for lille. Er ellers super glad for billedet. Vil gerne op i 60-65". Gerne LG B6 OLED. Synes dog det er mange penge for et tv. Jeg ser ikke særligt meget tv, men når jeg gør vil jeg gerne have et godt og stort billede. Særligt serier og film på Netflix. Overvejer i stedet Samsung 60KS7005 til 12k. Sony 65XD93 er også flot, men til 20k så nærmer vi os OLED.

Når jeg opgraderer ryger Pana'en i soveværelset og Sony'en får en med hammeren. Forfærdeligt tv.
Af Waqas
Panasonic CX800 i 50", udmærket billede selv på DVD film, ser efterhånden kun film i weekenden, og har slet ikke indstillet kanaler, er langsomst på vej væk fra tv kiggeri, det bliver nok ikke til flere tv-køb fra min side. :((
LG 65" B6 - fantastisk billed!
- i soveværelset hænger Samsung C7705 50" plasma ( - som trods alderen har et fortræffeligt billed - og er lidt bedre til bevægelse end OLED...)