Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hep!

Jeg købte et Samsung 55KS7005 i Bilka i søndags. Er super glad for TV'et, men har lige opdaget at bagpanelet er løst (GRU!!!!). Har uploadet en video her som viser det: https://www.youtube.com/watch?v=075TQiKjgOg

Jeg synes godt jeg læste noget om at Elgiganten havde meldt ud at Samsung har problemer med bagpanelerne på de nye modeller OG havde set på AVforums.com at et par stykker har oplevet det.

Er der andre herinde som har samme problem - eller kender mere til problematikken?

Jeg tænker dog umiddelbart ikke at det skulle blive noget problem at få TV'et byttet, men her er ihvertfald en lille heads up på det.

/JanFo
Hej , jeg købt 55ks7005 i Elgiganten i lørdags(til bilka's pris) men desværre, måtte aflever den pgr. Den samme fejl. Nu er jeg i tvivl om jeg tør og købe en igen, jeg orker ikke det bytteri!!!
Damnn....jeg var ellers fast besluttet på at købe sådan et tv. Men havde godt læst at fejlen var. Men måske et meget lille antal....eller de første ex antal i USA eller lign.

Men at vi også oplever det her i DK....så tør jeg sgu ikke. Mit Panasonic CXC725 har været på værskted nu snart 1 måned og skal evt ombyttes eller penge tilbage. Det pisser mig bare af at det skal tage så lang tid at tage sådan en beslutning.

Og orker ikke at opleve det samme med Samsung.....tror sgu bare jeg holder mig til de nye Panasonic :-)
Hej.

Jeg snakkede forleden med en repræsentant fra Samsung som var ved at stille et ks7005 op i Bilka og han nævnte at det var det første parti de havde sendt i handlen som havde den fejl med bagsiden.
Hmmm. Jeg overvejer at vente en uge eller to med at bytte det. Så kan det være man undgår "det første parti" - med mindre det bare var bullshit fra Samsung repræsentantens side.

Men håber sgu at Bilka vil ombytte. Vil være ked af at det bliver sendt til reparation i flere uger. :-(
Fik lige talt med Samsung Support idag. De siger det ikke er et stort parti eller lign. Men hvis fejlen skulle opstå kommer de hos dig laver det på stedet. Ikke noget med at sende på værksted.

Men det virker åbenbart heller ikke :-)
Jeg har også lige tjekket mit KS7005 og der er sørme også en bagbeklædning der er sluppet både i siderne og i bunden.

Men har I også oplevet at øverst på fjernsynet kan man se tynd stribe som er lysere end resten af billedet ? Den går hele vejen over skærmen. Se det vedhæftede billede.
IMG_0312.JPG
IMG_0312.JPG (576.03 KiB) Vist 3216 gange
Tror Samsung har et problem med kvaliteten synes efterhånden der er mange problemer med dem .
Den med de mange med Tordenfluer og den med at de skulle have en indbygget bug som får dem til at stå af efter nogle år.

Jeg havde næsten fortrudt at jeg havde købt min nye Sony X 8509 C Til en god pris på 6999 kr. da jeg så at man kunne få KS 7005 til 8500 kr. Men tror egentlig at grunden til at jeg ikke valgte Samsung er jeg ikke har den store Tillid til det mærke.
Att. Horndrup

>Men har I også oplevet at øverst på fjernsynet kan man se tynd stribe
>som er lysere end resten af billedet ? Den går hele vejen over skærmen.

Niks. Det har mit ikke. Jeg synes dog der er en lille smule "light bleed" i højre hjørne. En plamage på 8x6 cm. Ses dog kun hvis f.eks. netflix loader og der er sort over det meste.