03 aug 2016, 10:42
Jeg tror også jeg skal have mit TV kalibreret. Siden jeg ikke lige har kunnet finde et firma med base i Jylland, må jeg nok bare prøve at kontakte det firma der tidligere er blevet linket til.
Noget helt andet er så hvornår man skal have det gjort? Kan man godt gøre det efter at have haft sit TV et par uger, eller skal man vente endnu længere?
chicco skrev:Jamen måske er drømmet om lidt video info bare urealistisk, selvom jeg tænker det kunne være meget nyttig information at kunne tilgå.duskern skrev:Du har et E6 ikke chicco? Hvad sker der hvis du befinder dig i Netflix app'en imens du streamer et eller andet og du så trykker på info knappen på din fjernbetjening?Jeg får bare en kort tekst i venstre hjørne, der fortæller om undertekster og lyd.
Jeg tror også jeg skal have mit TV kalibreret. Siden jeg ikke lige har kunnet finde et firma med base i Jylland, må jeg nok bare prøve at kontakte det firma der tidligere er blevet linket til.
Noget helt andet er så hvornår man skal have det gjort? Kan man godt gøre det efter at have haft sit TV et par uger, eller skal man vente endnu længere?