Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NickyG
Hej allesammen..

Har netop fået tilbudt en fladskærm, som jeg synes er ret fed! Fandt så bare ud af at det er mere end 2 år gammelt og er derfor ikke helt sikker på om det er et dumt køb pga forældet teknologi mv.. Skærmen det drejer sig om er 37 pf9986-12 fra philips.. OG den tilbudte pris er 7000-.

Håber nogen af jer vil hjælpe mig, og gi mig jeres mening omkring det.

På forhånd tak :)
Af TYBO
Glem den.
Du kan få 37" for 4800kr og op efter som splinter nyt.
Af NickyG
Okai også selv om den står til 3000 euro på pricerunner i UK og DE?? Kan self godt være det er bare er fordi de ikke er opdaterede eller noget..
Brugeravatar
Af azrael
Det er såvidt jeg ved en ældre model (9986), så de priser du ser er nok lige så gamle og uaktuelle.

Edit: Og jeg kan nu se, at du selv er klar over, at det har nogle år på bagen. :p
Senest rettet af azrael 13 sep 2007, 15:56, rettet i alt 1 gang.
Af NickyG
Okai.. Så vælger jeg at holde mig fra det! Teknologien burda da heller ikk på nogen måde kunne hamle op med nutidens når den er 2 år gammel..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Problemet med at finde priserne på nettet på så gamle produkter er at der ikke længere er nogen efterspørgsel så derfor er prisen høj. Men det afspejler bare ikke at skærmen dermed også er supergod, blot at der ikke er nogen grund til at køre priskrig på den.