Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nick87
Okay.. :) stod og kiggede på en ks8005 inde i Elgiganten idag. den stod så ved siden af en uh950v .. Der så Samsung meget "grå" ud, hvor LG'en så meget sort ud i forhold til. hvor der skulle være sort/mørkt Burde den ikke være mørkere end LG'en?
Jo det burde den. Men det kommer også helt an på om det var det samme materiale der blev vist på begge skærme, hvilken vinkel du stod i, i forhold til skærmene samt hvilken profil skærmene er sat på.
Af Nick87
De stod begge på biograf / film .. De kørte samme indhold på samme tid (en 4k demo fra Sony) De stod lige op af hinanden . Så kunne sagtens se dem begge på samme tid.. Men Elgiganten mente at LG var vejen frem og Samsung slet ikkenkunme følge med. der var ikke noget ved Samsung de kunne anbefale. :o
Af mbm
Ja det mener de også i Power.
LG'en er et bedre tv.
Jeg har haft et uh850 og har nu et K8005.
Jeg vil sige hvis du får et uh850 med et helt homogen panel så ville jeg også stemme for LG.
Af mbm
Fordi mit uh850 ikke var homogent.
Det havde Bleeding, clouding og vertical banding.
Dog inden for Specifikationerne, så det siger måske man bør holde sig fra LG.
Af Nick87
Er måske helt med hva det der er :) men det lyder ikke godt.. Det døjer din Samsung ikke med så ?

Tror os det ender med en Samsung ks8005 . Blev bare lidt usikker da jeg så dem ved siden af hinanden.