Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
nogle der er interesseret?.. købt for 3000 kr i går 2/8..
kan give lidt afslag på 10% ved afhentning i Hillerød,, ellers sendes den retur.
Senest rettet af mbm 07 aug 2016, 19:23, rettet i alt 2 gange.
Af BrianH
Men hvorfor køber du noget den ene dag, og sælger det den næste?
Jeg er interesseret, men det virker lidt underligt
Af mbm
Fordi jeg jo ikke ved hvordan den er før jeg har købt den. Den lever ikke op til mine forventninger.
Derfor returneres den.
Men taber gerne 10% for at slippe for returretten, samt tilbyde andre der gerne vil have den lidt billigere.
Brugeravatar
Af Sonny Haar
mbm skrev:Den lever ikke op til mine forventninger.
Derfor returneres den.
Hvad er det der ikke lever op til dine forventninger? Virke spilkonsollen ikke godt nok til spil - eller er det alle de andre "løfter" den ikke kan levere på?
Af mbm
Den var ikke købt som spillekonsol men primært som uhd Blu-ray afspiller.
Drevet er ikke lydløst. Det kan jeg ikke leve med.
Samsung ks8500 afspilleren larmede også.
Så nu er der kun panasonic afspilleren at vælge, men den er dyr.
Af mbm
Torben Rasmussen skrev:Og den larmer ligeså meget.
Er det panaen du mener?

Vil det sige der ikke er nogle lydsvage UHD blu Ray afspillere?
Af Turbo
Forstår ikke du siger K8500 larmer.
Min kan når den står i menu'en (play, setup osv.) komme med en brumme/knurre lyd jævnligt - når den afspiller en film siger den ikke noget. Sådan var den første også (har fået den byttet 1 gang).

Xbox'en siger nok lidt pga. den har en HDD der snore rundt. Hvad drevet siger ved jeg ikke, det ved du, hehe.
Af mbm
Havde en ks8500 hjemme på et tidspunkt... Den larmede når disken kørte. Samt blæser.
Xboxen larmer kun når disken kører.
Jeg sad og så en film, mens min bedre halvdel lå og tog en lur på sofaen.
Hun spurgte hvad det dog var for en irriterende lyd..... Det var så afspilleren...