Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
hej nu har jeg tit læste om det med firmware man tror sgu aldrig jeg har gjordt det

fandt det her
http://av.jpn.support.panasonic.com/sup ... n_eu7.html

men forstår ikke lige hvordan jeg kommer til step 2 altså system meny og siger den hvis det er en gammel version jeg har?
og får jeg noget ud af og gøre det?

hvis der er nogle af jer der har gjord det før så smid endelig en besked

skær det gerne ud i pap griner er der ellers noget jeg skal passe på med?

på forhånd tak for hjælpen :)
purtsak skrev: men forstår ikke lige hvordan jeg kommer til step 2 altså system meny og siger den hvis det er en gammel version jeg har?
og får jeg noget ud af og gøre det?
Step 2? Det ser ud til du bare skal "scrolle" ned i menuen du åbner i step 1? (klikker ned pilen til den skifter fra side 1/2 til side 2/2?)
Jeg vil tro at hvis du i step 2 vælger "System update" i stedet for "System info", undersøger den om der er firmware opdateringer tilgængelige - og spørger om du vil opdatere, hvis der er.

Jeg har prøvet det en enkelt gang på mit Panasonic V20 - bare fordi jeg kunne - ikke fordi der var noget galt.
Jeg er ikke sikker på jeg fik det store ud af det, men det rettede ved nogle fejl, jeg bare ikke havde lagt mærke til?

[EDIT]Nu læste jeg lige lidt videre i den "Firmware update Procedure" du linkede til... det lader til at være noget mere "involveret" end det jeg gjorde? Download på en PC, pak ud og installere på SD kort osv... Så, nej det har jeg ikke prøvet O-O [/EDIT]