Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Torben Vestergaard
Hej Folkens

Jeg har i længere tid været på jagt efter en passende skærm, men har stadig ikke rigtig fundet en som virkelig har været i min smag.

jeg kan rigtig godt lide Samsungs design, men med alle de problemer og panel-lotteri, er jeg blevet meget skeptisk, overfor Samsung.

Kan se de er kommet med en ny model, nemlig 2232BW, nogle som kan sige lidt om den?

Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle brugbare data om den. Prisen lægger på ca. 2100kr. hvilken er utrolig billig for en 22” skærm.

Til den pris kan jeg næsten regne ud det er en TN panel, men er der nogle som kan fortælle lidt mere om skærmen? Evt. nogle som har købt den, og kan give lidt respons?

Mvh Gadget
Af muttleydk
Torben Vestergaard skrev:Prisen lægger på ca. 2100kr. hvilken er utrolig billig for en 22” skærm.

Tror du har set prisen på en 20" model 2032BW og ikke 22" 2232BW..

Jeg er selv ude efter en skærm til min nummer 2 computer og har kigget på denne, som efter hvad jeg kan se, koster 2750-3000,- Den er ikke oprettet på edbpriser endnu, men f.eks. ComputerCity har den hjemme til 2900,- 2232BW

Men hvordan den er, aner jeg ikke, men kan se flere og flere siger det mere eller mindre er en 226BW i andet design og 100% sikkert med samsungs egen s-panel

Men der er nok nogle andre kloge hoveder der ved noget om dette :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har du et link til det med S-panelet? Det ville være rart hvis Samsung havde lært af deres fejl med 226BW...
Af Torben Vestergaard
muttleydk skrev:
Torben Vestergaard skrev:Prisen lægger på ca. 2100kr. hvilken er utrolig billig for en 22” skærm.
Tror du har set prisen på en 20" model 2032BW og ikke 22" 2232BW..
Up's. en misser der O_O Jo kan se 2232BW koster ca. 2900kr og 2032BW 2100kr.
muttleydk skrev: Men hvordan den er, aner jeg ikke, men kan se flere og flere siger det mere eller mindre er en 226BW i andet design og 100% sikkert med samsungs egen s-panel
Vil jeg også meget gerne havde bekræftet.

Hvis det er med deres egen S-panel, og det ellers er samme kompunenter som 226BW, så kan den vel anbefaldes, eller hvad?

MVH Torben Vestergaard
Af muttleydk
Bah, når folk skal bruge et link af mig, kan jeg aldrig finde det igen..

Men altså, jeg har intet forstand på denne skærm, jeg har bare søgt på google og læst en masse.. Det er heller ikke fra et Review jeg har læst det med s-panelet men kun brugere fra et forum som har skrevet småting som "2232BW = S panel" og f.eks. dette LINK hvor V_R skriver "So as the 2232BW seems to have a S panel and only an S panel there is no gamble involved."

Jeg har set en del af disse små bemærkinger hvor folk skriver at 2232BW 100% sikkert er med S panel, men om det bare er et af det mange rygter der er på nettet, ved jeg så ikke..

Vil lede noget mere senere, men lige pt. kan jeg ikke finde de forum indlæg der lød mest som en holdbar garanti..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, deres oprindelige 226BW var ganske fremragende og Samsungs kvalitetskontrol mht. selve panelerne er ofte ret god (de har dog af og til nogle andre problemer som du eksempelvis kan læse om hvis du søger på 931C).
Af Gaco
Jeg har købt denne Samsung 2232BW for et par uger siden og kunne godt tænke mig at vide hvilket panel der sidder i. Hvordan er det jeg finder ud af det?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan nok ikke længere finde ud af hvem der har fabrikeret panelet i skærmen, da Samsung med garanti har lært af deres fejl med 226BW. Det er dog med 100% garanti et TN panel.