Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen der har oplevet problemer med den indbygget chromecast i sony tv ?

Jeg kan ikke køre live DR TV.

Når jeg bruger yousee's app til at see film, så hakker billedet og lyden er ude af sync.

Så prøvede jeg at tilslutte min chromecast 2 og det virker bare :)
Jeg har en Sony X85C med indbygget Chromecast
Jeg har problemer med at få Hbo til at køre . Den får startet Hbo op men den står bare og søger hele tiden. Har dog virket mener jeg.
Viaplay virker har dog ikke prøvet så meget endnu da meget jo kører i Android som Netflix og YouTube o.s.v. i Apps

Havde en Chromecast 2 som jeg havde kørende fra min Av forstærker og den fungerede stort set uden problemer dog har Hbo dog en tendens til at skulle stå og søge så den går i stå i sekunder til tider meget tit. Så måske skyldes det at den kører trådløs og min trådløse router er i et rum godt væk fra det rum hvor tv står.
Den er flyttet til andet tv i soveværelse. Da jeg ville mene at den indbyggede Cast burde køre bedre da den jo så ikke er trådløs .
Sjovt nok har min Sony KDL-40W905A altid kørt trådløst helt uden problemer hvor især den indbyggede Netflix kører super. Chromecast 2 her kører HBO godt har ikke oplevet den står og søger endnu i Hbo men her er Router i samme rum .

Det er mest Hbo som det sker for.
Jeg undre mig over om den indbygget chromecast understøtter få apps imodsat til chromecast 2.

HBO køre fint med chromecast 2 for mig. Jeg har ikke HBO aktiveret lige nu, så har ikke prøvet det endnu.

Men min chromecast 2 æder ALT indtil videre :)
HBO app'en er problemet. ikke dit TV. HBO er også totalt ustabil på Chromecast 2... Dårlig app. og sammenlignet med Netflix total pinlig app. Selv DR appen er mere stabil! :-o