Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bleze
azAAzin1 skrev:...en leverance er blevet stjålet/forsvundet i transit.
Smart TV... Kræver netværk for at være "smart". Kræver (forhåbentligt) netværk for at kunne opdatere software/firmware (HDR fix etc.). Håber godt nok at serial nummer og derved IP adresse kan afsløre hvor sådanne hælervarer ender. !:(
Af revorge
bleze skrev:
azAAzin1 skrev:...en leverance er blevet stjålet/forsvundet i transit.
Smart TV... Kræver netværk for at være "smart". Kræver (forhåbentligt) netværk for at kunne opdatere software/firmware (HDR fix etc.). Håber godt nok at serial nummer og derved IP adresse kan afsløre hvor sådanne hælervarer ender. !:(
Nu har jeg snakket med Power og trods tidligere meldinger mente han også først tv kunne komme omkring d. 1/9... Han kendte dog intet til at en leverance skulle være forsvundet og synes det lød lidt langt ude, at jeg havde hørt det var derfor.... Han ville dog lige undersøge og vende tilbage i forhold til den tidligere melding jeg havde fået.... kommer der næppe noget ud af, men nu må vi se...
Af Simon R.
NickerB skrev:Nogen der har bestilt 55" oled i fredags hos Power og modtaget deres?
Jeg bestilte fredag - jeg har ringet ind, og fået at vide, at der var problemer med leveringen, og at "worst case", så går der 4 uger før jeg har det...
Af revorge
Føler mig desværre rimeligt overbevist om at ingen endnu har modtaget deres 55'' og at vi alle kan forvente der går ca. 4 - 5 uger... Øv øv...
Af JesperAndersen
- ikke for at gnide salt i såret på d'herrer som har bestilt 55" & som har udsigt til lang leveringstid, men jeg har i eftermiddags modtaget mit 65" som jeg bestilte hos power i fredags.

Og selvom at jeg kun har haft et par timers "leg" med TV'et, så er jeg imponeret over billedet.
- i forhold til mit gl. Samsung plasma, så virker det som om at der er taget en hinde væk fra billedet; billedet er meget mere klart, sort er SORT og hvidt er HVIDT.
Og helt generelt, så er farverne på én gang meget "mættede" og samtidig meget "rene".

I øvrigt er TV'et rimelig let at sætte op, omend det ville have været fint om der var en brugsanvisning med, men den er desværre sparet væk...

NU skal der ses TV :) :) :)
Af KBW
Tillykke!
Må man spørge hvad serienummeret er?
Mon ikke brugsanvisningen er en del af tv'ets software :)
Af Turbo
KBW skrev:Må man spørge hvad serienummeret er?
Må man spørger hvad du dog skal med hans serie nr.?
KBW skrev:Mon ikke brugsanvisningen er en del af tv'ets software :)
Mit fra 2015 har, så det har 2016 nok også :)
Af KBW
Vil gerne se produktionsmåneden. Har bestilt samme skærm, men vil gerne vente til hjemme fra sommerhuset med at modtage. Tror det var problemer med maj batch for E'eren, men det tjekker jeg op på senere.
Af Torben S, Nielsen
JesperAndersen skrev:- ikke for at gnide salt i såret på d'herrer som har bestilt 55" & som har udsigt til lang leveringstid, men jeg har i eftermiddags modtaget mit 65" som jeg bestilte hos power i fredags.

Og selvom at jeg kun har haft et par timers "leg" med TV'et, så er jeg imponeret over billedet.
- i forhold til mit gl. Samsung plasma, så virker det som om at der er taget en hinde væk fra billedet; billedet er meget mere klart, sort er SORT og hvidt er HVIDT.
Og helt generelt, så er farverne på én gang meget "mættede" og samtidig meget "rene".

I øvrigt er TV'et rimelig let at sætte op, omend det ville have været fint om der var en brugsanvisning med, men den er desværre sparet væk...

Så har jeg også fået mit 65" i dag og fået det hængt op på væggen.
Så nu skal der ses film og serier og nørdes med indstillinger :p
Vedhæftede filer
33045.jpeg
33045.jpeg (136.31 KiB) Vist 2575 gange
Af Bond
Torben S, Nielsen skrev:
JesperAndersen skrev:- ikke for at gnide salt i såret på d'herrer som har bestilt 55" & som har udsigt til lang leveringstid, men jeg har i eftermiddags modtaget mit 65" som jeg bestilte hos power i fredags.

Så har jeg også fået mit 65" i dag og fået det hængt op på væggen.
Så nu skal der ses film og serier og nørdes med indstillinger :p
Det ser bare godt ud det der, hold da helt kæft hvor jeg glæder mig til at modtage mit og få det hængt op. Desværre er det nok 3-4 uger ude i fremtiden.
Af KBW
Til dem der lige har fået 65B, det er bare de tre første cifre af serienummeret jer er ude efter.

607 er f.eks 2016 juli måned.
Senest rettet af KBW 30 jul 2016, 16:21, rettet i alt 1 gang.
Af Thomas4000
Torben S, Nielsen skrev:
Kimbo skrev:Hvilket vægbeslag kan anbefales til 65" B6'eren? Ved at LG har OTW420B, men kan ikke finde nogle danske forhandlere..
B6 har Vesa 300x200. Så man kan evt. købe et beslag med de specifikke mål. De har flere både hos Power og Elgiganten.
Jeg har selv valgt et Vogel's EFW 8305. Det er et universal beslag som passer til mange mål i 40"-80". Det er lidt tyndere end flere andre modeller så TV kommer endnu tættere på væggen.
Men det er jo en smagssag, om det skal sidde helt fast tæt på væggen, eller om man vil have beslag som f.eks. kan tilte mod seer-positionen.
Hej Torben (eller andre som har det beslag Torben nævner), det vil være en stor hjælp hvis jeg kan få dig til at måle hvor mange mm beslaget+LG B6 går ud fra væggen? Jeg har et lærred der ca. går 85 mm ud fra væggen, så håber jeg kan få plads til B6 med det beslag du nævner inde bagved lærredet. Dvs. jeg håber det max går 80 mm ud fra væggen.
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 203