Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Torben S, Nielsen
Torben S, Nielsen skrev:
JesperAndersen skrev:- Så har jeg lige bestilt LG 65 OLED til Kr. 26.999 hos power :)

......Til sådan en pris blev fristelsen simpelthen for stor til ikke at købe ;) .......

Afventer ordrerbekræftelse og lev. dato, men der stod lager dato 25/7, hvilket forhåbentlig burde betyde lev. d. 26 (?)
Fuldstændig enig!
Fristelsen blev for stor, og jeg har nu også bestilt en LG 65 OLED til 26.999 hos Power.dk.
Fik at vide at leveringen vil ske 2-7 dage efter modellen kommer på lager ca. 25/7.
Så jeg tager lige personligt et kvantespring fra et Samsung LE46A796R2WXXE til 2016 OLED model :p
Øv, chattede lige med Power.dk og de har ikke fået model på lager i dag som de ellers sagde så sent som i fredags.
Dato på lager er lavet om til 29/7 plus 2-7 hverdage til levering.... :( :(
Af JesperAndersen
Torben S, Nielsen skrev:
Torben S, Nielsen skrev:
JesperAndersen skrev:- Så har jeg lige bestilt LG 65 OLED til Kr. 26.999 hos power :)

......Til sådan en pris blev fristelsen simpelthen for stor til ikke at købe ;) .......

Afventer ordrerbekræftelse og lev. dato, men der stod lager dato 25/7, hvilket forhåbentlig burde betyde lev. d. 26 (?)
Fuldstændig enig!
Fristelsen blev for stor, og jeg har nu også bestilt en LG 65 OLED til 26.999 hos Power.dk.
Fik at vide at leveringen vil ske 2-7 dage efter modellen kommer på lager ca. 25/7.
Så jeg tager lige personligt et kvantespring fra et Samsung LE46A796R2WXXE til 2016 OLED model :p
Øv, chattede lige med Power.dk og de har ikke fået model på lager i dag som de ellers sagde så sent som i fredags.
Dato på lager er lavet om til 29/7 plus 2-7 hverdage til levering.... :( :(
- æv :((

Og lidt underligt at de/power ikke har bedre styr på deres levering; 2-7 dage vidner om dårlig logistik/leverings-styring...
Andre store firmaer kan håndterer levering fra dag til dag!
Af revorge
Hmmm.... Er da noget spændt på om mit tv så også bliver forsinket, selvom der i min ordre mail stod forventet lagerdato 22/7 og deres kundeservice påstod det ville være klar til ekspedering mandag og dermed burde være 2-7 dage fra i dag..... :o
Af JesperAndersen
revorge skrev:Hmmm.... Er da noget spændt på om mit tv så også bliver forsinket, selvom der i min ordre mail stod forventet lagerdato 22/7 og deres kundeservice påstod det ville være klar til ekspedering mandag og dermed burde være 2-7 dage fra i dag..... :o
- fik samme besked i fredags......

Måske der er tale om 2 sendinger, hvoraf den ene sending blev solgt straks fredag, og at man nu afventer 2. sending med forv. ank. fredag d. 29 juli ?

Om du hører nyt omkring lev. dato - eller endda får lev. dit TV i denne uge - må du gerne fortælle det :)
Af revorge
JesperAndersen skrev:
revorge skrev:Hmmm.... Er da noget spændt på om mit tv så også bliver forsinket, selvom der i min ordre mail stod forventet lagerdato 22/7 og deres kundeservice påstod det ville være klar til ekspedering mandag og dermed burde være 2-7 dage fra i dag..... :o
- fik samme besked i fredags......

Måske der er tale om 2 sendinger, hvoraf den ene sending blev solgt straks fredag, og at man nu afventer 2. sending med forv. ank. fredag d. 29 juli ?

Om du hører nyt omkring lev. dato - eller endda får lev. dit TV i denne uge - må du gerne fortælle det :)
Ja, måske - jeg skal i hvert fald nok give besked hvis jeg høre mere :) Har i andre modtaget en mail med faktura og leverings info på jeres køb endnu? Sådan en modtog jeg nemlig lørdag, men ved ikke om man kan ligge noget i det...

Update: Har lige snakket med dem og hun virkede en smule forvirret - men ifølge deres system, så var de ved at plukke mit tv på deres lager, således at jeg burde modtage det i denne uge. Hun tog dog forbehold for, at hun havde oplevet man ikke kunne regne med status, men som udgangspunkt skulle det "være på vej"...

Næste sending stod ellers ganske rigtigt til d. 29, som det også fremgår af hjemmesiden og hun oplyste at de havde solgt betydeligt flere end forventet :D Det 55" jeg har bestilt by the way, så det kan jo også være grund til evt. forskelle i leveringstid mellem 65 og 55 tv...
Senest rettet af revorge 25 jul 2016, 14:38, rettet i alt 1 gang.
Af bleze
Jeg bestilte d. 22/7 kl 14 og fik mail hvor der stod lager status 22/7. De har dags dato ikke trukket pengene, men jeg håber da at det er på vej snarest ;)
Af revorge
bleze skrev:Jeg bestilte d. 22/7 kl 14 og fik mail hvor der stod lager status 22/7. De har dags dato ikke trukket pengene, men jeg håber da at det er på vej snarest ;)
Samme her :) Sidst jeg bestilte hos dem var det dog en vare på lager og der gik alligevel 6 dage inden jeg modtog det... :((
Af master
Jeg nåede at bestille i går før midnat og fik de 10% ekstra med på 55-tommeren. Da jeg bestilte stod der på lager 29-07 og da jeg snakkede med en medarbejder i dag, så kunne personen ikke præcisere nogen nærmere leveringsdato udover 2-7 dage (som sikkert bare var et standard svar).

Når jeg kigger på min kvittering står der forventet lagerdato er d. 02-09!? ;;)
Af revorge
Woot.... De 2-7 dage vil jeg mene bare er et standard svar, da det er den tid der står på hjemmesiden, at de altid regner for leveringer med fragtmand og det vel at mærke fra varen er på lager...

Eftersom jeg fik afvide, at de havde modtaget voldsomt mange ordre i forhold til deres forventning og elgiganten først regner med at få på lager igen d. 18/8, så tror jeg desværre godt at 2/9 kan være korrekt... Der står forøvrigt også 2/9 som forventet dato på powers hjemmeside hvis du tjekker nu... ::l
Af duskern
Overvejer meget at købe en 55" B6. Burde det ikke være et ganske fedt TV?

Det ser dog ud til at jeg lige missede weekendens tilbud hvor man kunne få lidt rabat hist og her, for har først lige tjekket FP her i dag. Umiddelbart er det vist kun wupti der stadig står til at have den model på lager pt. Men det er vel næsten også lige meget hvor man køber det henne er det ikke?
Af revorge
duskern skrev:Overvejer meget at købe en 55" B6. Burde det ikke være et ganske fedt TV?

Det ser dog ud til at jeg lige missede weekendens tilbud hvor man kunne få lidt rabat hist og her, for har først lige tjekket FP her i dag. Umiddelbart er det vist kun wupti der stadig står til at have den model på lager pt. Men det er vel næsten også lige meget hvor man køber det henne er det ikke?
Det bliver i hvert fald anmeldt rigtigt godt de få steder, hvor de har haft fingrene i det :) Se fx. her: http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/b6

Det jo samme tv du får, så betyder ikke alverden hvor du køber - forskellen kan ligge i den service du modtager, hvis der opstår evt. fejl og mangler ;) Jeg kan dog ikke se at Wupti skulle havde 55" på lager pt, - tilgengæld ser det ud til de har 65"
Af master
Nå, så fik jeg snakket med kundesupporten og det var som jeg DESVÆRRE frygtede...! Mit køb af LG OLED55B6V kommer med stor sandsynlighed først på lager i september... :(
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 203